  • 11. Data: 2013-01-10 19:34:48
    Temat: Re: cos takiego zrobie ;)
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "jan kowalski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:8c637a13-53fd-482f-8c5c-d50f874a8e4a@p17g2000vb
    n.googlegroups.com...
    > Obecnie mam diore ws-502 ale szumi cholernie:(

    To ja napraw. Kiedys mialem taka w naprawie i chodzila pieknie.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiscie, sa lekarze, którzy
    poswiecaja caly swój czas i wiedze

  • 12. Data: 2013-01-10 19:40:21
    Temat: Re: coś takiego zrobię ;)
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 4x15W - gdzie miałby niby zmieścić te głośniki

    Schemat jest w mostku, czyli już dwa głośniki. U mnie zmieści się na bocznej
    ściance. Efektu stereo raczej nie będzie :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę