  • 21. Data: 2014-01-29 21:24:57
    Temat: Re: czujniki cofania
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 20:18:21 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >To po co cofales? ;-)

    Bo się w obcym mieście zgubiłem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2014-01-29 21:27:47
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-18 23:47, ToMasz wrote:

    > albo zamontuj kamere cofania. ma już ktoś, bo ja sie zastanawiam..

    mam i czasami sie przydaje (jak b.ciasno i trzeba sie tylem wcisnąć lub
    dojechać tyłem na styk).
    Ale na 90% same czujniki wystarczaja.

  • 23. Data: 2014-01-29 21:30:32
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-19 11:28, ToMasz wrote:

    > ja? xsare picasso. ale jak mam dać 50zł za czujniki, które tylko piszczą
    > i marnie powiadamiają o odległości, to wolę dołożyć drugie 50 i kupić
    > kamere...
    >
    > ToMasz
    oryginalne czujniki w X.Picasso dzialaly perfekcyjnie (miałem i 6 lat
    się nimi posługiwałem - wystarczają w zupoełności - X.Picasso się bardzo
    łatwo manewruje i jest bardzo przeszklonym autem - kemra IMHO nie ma sensu).

  • 24. Data: 2014-01-30 10:39:30
    Od: w...@h...com

    > albo zamontuj kamere cofania. ma już ktoś, bo ja sie zastanawiam..
    >
    > ToMasz

    Ja mam w lusterku. Świetne rozwiązanie. Jest to podstawowe narzędzie parkowania na
    ciasnym parkingu.
    Jedyny minus, że jak taka pogoda jak np. teraz to zawsze jest zachlapana. W bagażniku
    wożę chusteczki higieniczne + butelka spirytusu salicylowego i przed parkowaniem
    oczyszczam kamerę. Mam też czujniki z tyłu i z przodu tylko one działają z
    opóźnieniem więc trzeba manewrować powoli i słuchać. Jak sygnał ciągły to jest 30 cm.
    Dodatkowo czujniki czasem nie wykryją np. kupy śniegu jak jest niska.

  • 25. Data: 2014-01-30 12:43:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik w...@h...com ...

    > Dodatkowo czujniki czasem nie wykryją np. kupy śniegu jak jest niska.

    Na szczescie wjechanie w kupe sniegu z predkoscia manewrową nie powoduje
    zniszczen samochodu. Wrecz pomaga zaparkowac - słyszysz chrobotanie -
    wiesz ze dojechałes do krawedzi.

  • 26. Data: 2014-01-30 15:19:21
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Na szczescie wjechanie w kupe sniegu z predkoscia manewrową nie powoduje
    > zniszczen samochodu. Wrecz pomaga zaparkowac - słyszysz chrobotanie -
    > wiesz ze dojechałes do krawedzi.
    Nie dotyczy Fordów...
    Nie wiem z czego u nich te zderzaki robią, ale sąsiad po wjechaniu w zaspę
    zbierał kawałki zderzaka.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 27. Data: 2014-01-30 17:14:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-19 12:06, p0li pisze:
    > i tu dla mastachów 5 w 1
    > - nawigacja
    > - rejestrator
    > - kamera cofania
    > - zestaw BT
    > - lusterko
    A tuner TV, czytnik e-booków, klient fejsbuka to gdzie???? ;-)

    Maciek

  • 28. Data: 2014-01-30 20:05:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-30 12:43, Użytkownik Budzik napisał:

    > Na szczescie wjechanie w kupe sniegu z predkoscia manewrową nie powoduje
    > zniszczen samochodu. Wrecz pomaga zaparkowac - słyszysz chrobotanie -
    > wiesz ze dojechałes do krawedzi.

    Zależy od samochodu, czasami rurę wydechową potrafi pokiereszować.