  • 11. Data: 2012-12-19 00:50:54
    Temat: Re: czytnik pdf
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    wowa wrote:
    > Witam
    > Po ostatnim noszeniu kilku kilo dokumentacji, doznałem olśnienia :) I
    > pytanie do zadowolonych użytkowników: który czytnik nadaje się do
    > swobodnego czytania pdf? Dokumentacja typowo serwisowa: txt, zdjęcia,
    > rysunki no i schematy. Mój faworyt Kindle (ten tani) podobno nie za
    > dobrze radzi sobie z pdf. Może jakieś inne rozwiązanie?

    Kindle jak już to DX, te małe są po prostu za małe. A i tak jest to
    masakra, wykres na innej stronie i już przewijasz co chwile.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 12. Data: 2012-12-19 01:39:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Wojtek napisał:

    > Widzę że jednak zrozumiałeś :) Chodzi o mobilny sprzęt do przeglądania
    > dokumentacji.

    Aha, znaczy się o wybór diwajsa chodzi. No to już całkiem dobrze rozumiem.

    > Najczęściej na polu. W wyobraźni widziałem jak wyciągam Kundelka, cośik
    > sprawdzam i do kieszeni :) Wszystkie zabawki typu laptopowego są trochę
    > niewygodne i prądożerne. Przetestowałbym jakiś tablet ale nikt ze
    > znajomych nie ma.

    No to ja mam i Kundla, i dwa tablety. A nawet "tablet typu laptopowego",
    czyli android, ale z klawiaturą, coś jak mały netbook. Ten to akurat
    byłby sensowny, gdyby ktoś musiał coś pisać poza miejscami do pisania
    stworzonymi. Ale jeśli chodzi o czytanie, to w ogóle nie ma co porównywać.
    Tablety, to i owszem, do zabawy się nadają. Jakieś zdjęcia obejrzeć, albo
    kawałek filmu, co go jeszcze nie widziałem. Do pracy, to już nie bardzo.
    Różnica między kilkoma godzinami a kilkoma tygodniami pracy bez ładowania
    akumulatora, to nie jest jedyna różnica.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2012-12-19 01:40:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    PaN AlexY napisał:

    > Kindle jak już to DX, te małe są po prostu za małe. A i tak jest to
    > masakra, wykres na innej stronie i już przewijasz co chwile.

    Gdyby tworzyć PDF-y w specjalnej wersji na Kindle, to by było OK.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2012-12-19 02:03:58
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2012-12-18 23:30 wowa napisał(a):

> [...]
    > rysunki no i schematy. Mój faworyt Kindle (ten tani) podobno nie za
    > dobrze radzi sobie z pdf. Może jakieś inne rozwiązanie?

    Dowolny, na którym: a) pójdzie Acrobat Reader. Aplikacje typu freePDF
    można sobie od razu darować. oraz b) o wystarczająco dużym do wygodnego
    czytania ekranie. Czyli raczej odpadają ekrany 7" i mniejsze.

    Ja z czytaniem PDFów na dużym iPadzie nie mam żadnych problemów. Możesz
    też spróbować w sklepie pobawić się mniejszą wersją (8" iPad mini). Ale
    teoretycznie też dowolny androidotablet z dużym ekranem da radę. Pytanie
    tylko czy będzie tańszy od iPada mini.

    Do tego pancerna gumowana obudowa i można ruszać w świat.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2012-12-19 17:04:19
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rysunki no i schematy. Mój faworyt Kindle (ten tani) podobno nie za dobrze
    > radzi sobie z pdf. Może jakieś inne rozwiązanie?

    Mam ONYX M92. Bardzo dobrze radzi sobie z pdf'ami.

    Pzdr

  • 16. Data: 2012-12-19 18:42:38
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.12.2012 00:34, wowa pisze:

> [...]
    > Kundelka, cośik sprawdzam i do kieszeni :) Wszystkie zabawki typu
    > laptopowego są trochę niewygodne i prądożerne. Przetestowałbym jakiś

    wiesz co? jak tak będiesz słuchał ludzi dla których przeglądanie PDFa
    wymaga 4 rdzeni, to się okaże że 10 lat temu pdfy nie istniały. ja mam
    taką propozycje. wystaw mi gdzieś 3 pdefy takie przykładowe, ja je
    otworze na ekranie "tabletu z biedronki" i postaram się to sfilmować.
    Może być?

    ToMasz

  • 17. Data: 2012-12-23 17:27:11
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:50d1fc8e$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...
    > taką propozycje. wystaw mi gdzieś 3 pdefy takie przykładowe, ja je otworze
    > na ekranie "tabletu z biedronki" i postaram się to sfilmować.

    Przepraszam że, tak późno ale musiałem wyjechać. Proszę tu
    http://www.tatsuno-europe.com/_en/installation-instr
    uctions-shark/ są takie
    przykłady. Ten pierwszy jest dość pomieszany, zdjęcia, rys i txt. A tu drugi
    http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/121639
    /AMD/80C188.html.
    Wojtek