-
Data: 2015-10-23 20:46:34
Temat: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 23.10.2015 20:19, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello SW3,
>
> Friday, October 23, 2015, 6:19:34 PM, you wrote:
>
>>> Osobówką zawrócisz na raz. Ewentualnie zahaczysz odrobinę o zielone.
>> Szerokość pasa ruchu to 3,5 lub 3,75,
>
> Na autostradzie raczej 4m
https://pl.wikipedia.org/wiki/Autostrady_i_drogi_eks
presowe_w_Polsce#Parametry_techniczne
3,75
>> pasa awaryjnego 2,5 lub 3.
>
> 3m
tak - 3m
>> Razem (2 pasy + pas awaryjny) wychodzi od 9,5 do 10,5.
>
> 11m
10,5m (mówimy o tych poważnych czyli na 140km/h). Mój samochód ma
średnicę zawracania powyżej 12m i raczej na raz nie zawróci. Jak miałbym
już kombinować z zawracaniem, to najpierw bym na wstecznym ustawił się
na awaryjnym skośnie, a potem zawracał. Ale nie wiem czy w stresie bym
na to wpadł, a i to wcale sukcesu nie gwarantuje. A jak już ktoś wjechał
pod prąd to statystycznie orłem to on nie będzie:)
>> Po za tym nie każdy będzie to w stanie z góry ocenić a jak dojedzie do
>> bariery i okaże się, że jednak musi cofnąć...
>
> Bezpieczniej cofnąć pól metra czy kilometry jechać pod prąd?
Nikt nie postulował jazdy na pałę pod prąd, a raczej na wstecznym po
awaryjnym. I nie kilometry, no chyba że ktoś wczesniej "kilometry" pod
prąd przejechał nim się zorientował. Jeśli tak, to świadczy to raczej
słabo o jego rozgarnięciu i powinien raczej wybrać zjazd na awaryjny i
czekanie na pomoc, bo cokolwiek zrobi, to pewnie mu to słabo wyjdzie.
Więc niech lepiej zjedzie, dobrze oznaczy miejsce trójkątem i czeka na
fachowców;)
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.15 22:35 Bolko
- 23.10.15 22:43 Marcin N
- 24.10.15 13:50 cef
- 24.10.15 14:08 PiteR
- 25.10.15 22:56 Adam Wysocki
- 26.10.15 16:10 SW3
- 26.10.15 19:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 I kolejny inżynier...
- 2025-07-25 Kobiety, bójcie się inżynierów...
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=