  • Data: 2010-01-30 12:24:02
    Temat: Re: dobry zasilacz 5V i ponad 2,5A
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taki radiator tez duzo daje. Pozwala przetrwac ciezkie chwile .. choc
    > akurat w takim zasilaczu nie powinno ich byc.

    O ile trwaja krotko.
    W trakcie rozwiazywania problemu ulecial dżin z jednego zailacza 2A. Taki do
    przejsciowki usb/sata/pata.
    Po prostu palmik podczas ladowania dosyc mocno ssie. Zasilacz pewnie nie mial
    zabezpieczenia overload i juz nie jest z nami :)
    Zreszta fabryczne zasilki tez padaja jak muchy.

    > Dawno dawno temu, do atari 800xl byly zasilacze tradycyjne - trafo +
    > stabilizator liniowy, ktore w calosci zalewano zywica. Takie sobie
    > cwierc cegly ..

    Wiem, grzalem sobie na takim nogi po nocach. Ale tam byla przynajmniej zywica a
    tu jest powietrze zamkniete w plastiku. W fabrycznej zasilce byly przynajmniej
    takie plasterki na scalakach zeby do plastiku oddawac cieplo. Kurcze co za
    czasy, radiator z czarnego plastiku :)

    --
    Lukasz Sczygiel