  • 1. Data: 2016-03-24 12:10:49
    Temat: dolewka oleju
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Będę musiał dolać oleju silnikowego. Niestety poprzedni właściciel
    pojazdu nie pamięta marki i typu wcześniej użytego oleju. Na etykiecie
    przy nakrętce widnieje etykieta Castrola wraz z datą, że to pełny
    syntetyk 5w40 ale bez dodatkowych informacji o produkcie. Czy na dolewkę
    można użyć pełnego syntetyka 5w40 dowolnego producenta i nie będzie
    problemu?

    JaceK

  • 2. Data: 2016-03-24 12:50:55
    Temat: Re: dolewka oleju
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 24.03.2016 12:10, JaceK wrote:
    > Czy na dolewkę
    > można użyć pełnego syntetyka 5w40 dowolnego producenta i nie będzie
    > problemu?

    TAK

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2016-03-24 12:57:58
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >ale bez dodatkowych informacji o produkcie. Czy na dolewkę można użyć
    >pełnego syntetyka 5w40 dowolnego producenta i nie będzie problemu?

    Nie będzie problemu.
    Wlej to co producent zaleca do tego silnika, to bezpieczna rada.
    Ale jak wlejesz co akurat masz pod ręka to tez nic sie nie stanie(o ile to
    będzie olej silnikowy), przy założeniu ze to dolanie.
    Silnikowi bardziej szkodzi brak oleju niż nieco źle dobrany. (bez
    skrajności, rzepakowy iz oliwek sie nie nadaje) aczkolwiek pewnie dalej by
    zajechał jak bez oleju :).

    Buniek

  • 4. Data: 2016-03-24 18:22:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaceK JaceK@wu_pe.pe_el ...

> [...]
    > syntetyk 5w40 ale bez dodatkowych informacji o produkcie. Czy na dolewkę
    > można użyć pełnego syntetyka 5w40 dowolnego producenta i nie będzie

    Tak, tylko sprawdz co producent zaleca do tego silnika, czy nie przypadkiem
    jakies niskosadzowe etc.

  • 5. Data: 2016-03-31 16:30:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    JaceK wrote:
> [...]
    > syntetyk 5w40 ale bez dodatkowych informacji o produkcie. Czy na dolewkę
    > można użyć pełnego syntetyka 5w40 dowolnego producenta i nie będzie

    Ja Ci mogę napisać, że nie będzie problemu. Ok?
    Zaświadczam swoim całym autorytetem.
    Daj znać, za jakiś czas, czy miałem rację, czy też byłem w błędzie.