  • Data: 2012-02-23 12:56:56
    Temat: Re: drivery a firmware
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MalyWesolyTroll <j...@s...pl> napisał(a):
    > popłakałem się ;)

    A nie jest tak? Może to nie był jakiś super argument, ale trudno mi
    wyobrazić sobie, aby kod działający na procesorze urządzenia był na wyższym
    poziomie niż kod działający w przestrzeni jądra OSa. Firmware może sterować
    stanami pinów danego mikrokontrolera, ustawiając napięcia. Sterownik nie
    robi czegoś takiego. To firmware pośredniczy między sterownikiem a sprzętem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/