  • 21. Data: 2018-09-03 20:54:33
    Temat: Re: dwa dni
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-09-02 o 23:08, PiteR pisze:

    > Na prawdę młodzi jeszcze się tym interesują?

    Czemu młodzi?
    Pewnie albo perełki stare które po odnowieniu będą warte trochę.
    Wczoraj sąsiad zabrał ode mnie stare radio Diorowskie, chyba Jubilat jak
    dobrze pamiętam. Nawet nie wiem czy działało bo walało się w graciarni.

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2018-09-04 11:25:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-03 o 14:15, Roman Rogóż pisze:
    > (...)
    > Jak rozdałeś to NIEGOSPODARNOŚĆ
    > Potrzebujemy pozbyć się sporej ilości monitorów (4:3) jeszcze sprawne.
    > (budżetówka)
    > Rozdać pracownikom nie wolno. Oddać do szkół nie wolno. Chcieliśmy nawet
    > wysłać na Ukrainę dla polonusów potrzebna zgoda marszałka województwa.
    > jedyna forma to wystawić do przetargu, ale wtedy zobowiązani jesteśmy do
    > zapewnienia przez rok rękojmi (naprawienia w razie potrzeby)
    > ech :|
    > Musza odleżeć w piwnicy i wtedy można oficjalnie skasować i wywieźć
> [...]

    Szkoda, że trochę daleko.
    Dałbym Ci monitory z uszkodzonym układem zasilania (głównie popłynęły
    elektrolity) na sztukę, a wymienił bym na sprawne, o ile miałbyś w
    jakiejś lepszej rozdzielczości.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2018-09-06 15:23:39
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Co z tym zrobić, aby serce nie bolało, a się przy tym nie narobić?

    Oddać hobbyście, wystawić na Allegro...

    > Według mnie redakcja np. EdW mogłaby zrobić jakąś akcję zbierania od
    > starych i rozdawania młodym przydasiów. Tylko, czy w naszym systemie
    > prawnym formalności by nie zniszczyły takiej akcji.

    Tylko czy handlarze by się zaraz nie rzucili, żeby wziąć za darmo
    i sprzedać?

  • 24. Data: 2018-09-06 15:25:36
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Jeśli to przydasie komputerowe lub telekomunikacyjne, to pamiętaj o
    > Muzeum Historii Komputerów i Informatyki.

    Mam kilka takich (np. stary monitor Hercules, czy drukarka igłowa Mera
    Błonie), zbieram się żeby się do nich odezwać, ale trochę szkoda się
    pozbywać zabytków :) Nawet jeśli już nigdy nie wykorzystam ich w tym
    zastosowaniu, do którego zostały stworzone (choć kto wie... kartę
    Herculesa można uruchomić bez BIOSu, więc dałoby się ją wysterować
    z MCU i nawet kiedyś to robiłem...).

  • 25. Data: 2018-09-06 15:26:31
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmaildotcom> wrote:

    > Po czym znajdzie się "życzliwy", który "uprzejmie doniesie", że PiteR
    > sprzedaje kradzione elementy.

    A skąd podejrzenie, że kradzione?

  • 26. Data: 2018-09-06 15:27:39
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Na prawdę młodzi jeszcze się tym interesują?

    Interesują, tylko raczej Arduino. Brak im podstaw elektroniki i chęci do
    ich zgłębiania.

    Taka obserwacja po jakimś czasie moderowania facebookowej grupy
    "Elektronika".

  • 27. Data: 2018-09-06 16:40:44
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 06.09.2018 o 15:26, Queequeg pisze:

    > A skąd podejrzenie, że kradzione?

    Jest taki stary rosyjski dowcip:

    Klient pyta handlarza na bazarze.
    -Czy te części aby nie są kradzione?
    -Ależ skąd! One są stamtąd, gdzie pracuję.

    P.P.

  • 28. Data: 2018-09-06 16:49:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-09-06 15:25, Queequeg wrote:
    (ciap)
    > Mam kilka takich (np. stary monitor Hercules, czy drukarka igłowa Mera
    > Błonie), zbieram się żeby się do nich odezwać, ale trochę szkoda się
    > pozbywać zabytków :)

    Popatrz po ile te drukarki "chodzą"!

    W.

  • 29. Data: 2018-09-06 16:53:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-09-06 o 16:49, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Popatrz po ile te drukarki "chodzą"!

    Nie mylisz "chodzą" z "zostały w tej cenie wystawione" w dodatku
    po raz dwudziesty któryś?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-09-06 19:52:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Thursday, September 6, 2018, 3:25:36 PM, you wrote:

> [...]
    > zastosowaniu, do którego zostały stworzone (choć kto wie... kartę
    > Herculesa można uruchomić bez BIOSu, więc dałoby się ją wysterować

    Nie bądź żyła - oni będą mieli z tego pożytek. Tylko umów się, bo to
    jest muzeum prowadzone całkowicie w wolontariacie i możesz klamkę
    pocałować.

    --
    Best regards,
    RoMan