  • 1. Data: 2015-08-11 02:47:57
    Temat: enduro czy sportowy ?
    Od: vencci <vencci@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam

    obecnie mam 14 lat i chciałem zrobić sobie kartę motorowerową.

    I miałbym prośbę czy moglibyście zaproponować jakieś crossy enduro lub
    ścigacze, o pojemności 50cc tak abym mógł jeździć po ulicach.

    Budżet około 3000 zł

    Vencci

  • 2. Data: 2015-08-11 11:17:32
    Temat: Re: enduro czy sportowy ?
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    Użytkownik "vencci" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    >Witam
    >obecnie mam 14 lat i chciałem zrobić sobie kartę motorowerową.

    Karta MR to historia, czeka Cię kurs i państwowy egzamin na prawo jazdy kat.
    AM.

  • 3. Data: 2015-08-31 13:34:49
    Od: moto nr 1 <mikimog@_NOSPAM_interia.pl>

    Na enduro 50ccm radzę ci yamaha dt 50 jest to mało awaryjny pojazd i
    dobrze się prowadzi ale kupuj powyżej 1500 zł pozdro ;)