  • Data: 2014-06-19 01:56:40
    Temat: Re: [engine] tie50
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > może pozniej rozwine troche uwagi merytoryczne

    troche przepatrzylem ten kod (ktory teraz renderuje u mnie w domyslnym oknie 550x400
    jakies 35 ms a na duzym
    1200 x 1000 tylko dwa razy wiecej okolo 70 ms (ciekawe ze tak malo zwolnilo bo
    niektore inne apki wraz ze wzrostem rozdziali zwalniaja o wiele mocniej)
    i niestety chyba dalej przyoptymalizowac byloby
    ciezko okolnie jest jakos tak ze okolo 8 ms zanmuje rysowanie tychtrojkatow ktore sa
    w calosci w oknie okolo 8 ms tych ktore sie przecinaja z brzegami okolo 8 ms zajmuje
    prosty shadong i okolo 8 ms transformacje i clipping - jak cos sie sklada z kilku
    szeregowych elementów to moge uskubac pewnie ze dwie milisekundy na jednym czy na
    drugim ale na calosc to nie za bardzo wplynie - tak ze niestety,
    przepisywanie na sse nie dosc ze trudne to i tak nie wiem czy cos by dalo pewnie nie,
    jakies lepsze podejscie do cache? moze by cos dalo ale nie wiem jak zrobic, co do
    wydajnosci to w stosunku do bcc32/p4, m32/core2 dziala tu chyba okolo 3 razy szybciej
    (czyi troszke mniej niz spodziewane bo wydaje mi sie ze sam procesor jest ze 3-4 razy
    szybszy a i kompilator moglby dorzucic cos od siebie
    ale nieststy - i tak jest w miare ok*, zawsze tez zostaje ew drugi rdzen

    z tego co wiem nowsze komputery sklepowe powinny byc jeszcze ze 2x szybsze tutaj -
    czyli na moim kompie na jednym rdzeniu uciaga 100 tys trojkaciakow na najnowszych
    kompach na wszystkich rdzeniach ew mogloby uciągnac moze nawet rzędu 700 tys
    trojkatow