  • 1. Data: 2013-01-18 11:17:54
    Temat: Re: focus I - na co zwrocic uwage
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-01-18 16:47, Barti pisze:

    > kombi - Ford
    > w benzynie.
    > Alternatywnie myslalem o Lagunie II tez w benzynie.

    A nie myślałeś o baleronie w budyniu na golasie ? Powinieneś się
    zmieścić w podobnej cenie,

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2013-01-18 15:57:51
    Temat: focus I - na co zwrocic uwage
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    Witam,

    moze ktos z Was uzywa to autko. Przymierzam się do zakupu kombi - Ford
    Focus I generacji. Rocznik 2002-2003. Czy mozecie sie podzielic uwagami
    na co zwrocic szczegolna uwage przy tym modelu? Jakies szczegolne
    usterki charakterystyczne dla tego wozidla? Jak samochod sprawuje sie po
    przekroczeniu 200k km? Jak wyglada odpornosc Fordów z tamtych lat na
    rdze i uplyw czasu i kilometrow?

    z gory dziekuje za podpowiedzi i sugestie
    Barti

    P.S. A moze mielibyscie jakies sugestie odnosnie kombi do 10k zl.

  • 3. Data: 2013-01-18 16:47:12
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2013-01-18 15:57, Barti pisze:> Witam,

  • 4. Data: 2013-01-18 18:30:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Barti" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:50f96e80$0$1296$6...@n...neostrada
    .pl...
    > W dniu 2013-01-18 15:57, Barti pisze:> Witam,

    > w benzynie.
    >
    > Alternatywnie myslalem o Lagunie II tez w benzynie.

    Musisz znaleźć dużą beczkę, żeby samochód w benzynie zanurzyć.

  • 5. Data: 2013-01-18 18:58:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2013 16:47:12 +0100, Barti

    > w benzynie.
    > tez w benzynie.

    Slogan znasz, z pewnością się z jakimś uczciwym handlarzem dogadasz. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2013-01-18 20:49:04
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-18 18:58, Myjk pisze:
    > Fri, 18 Jan 2013 16:47:12 +0100, Barti

    > Slogan znasz, z pewnością się z jakimś uczciwym handlarzem dogadasz. :P

    slang? :)

  • 7. Data: 2013-01-18 21:16:24
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 18.01.2013 16:47, Barti wrote:
    > W dniu 2013-01-18 15:57, Barti pisze:> Witam,

    > w benzynie.

    obczaj dokładnie świece żarowe
    http://www.autocentrum.pl/autorentgen/ford/focus/i/

    --
    siła!

  • 8. Data: 2013-01-18 22:37:45
    Od: zdan <z...@i...pl>

> [...]
    > usterki charakterystyczne dla tego wozidla? Jak samochod sprawuje sie po
    > przekroczeniu 200k km? Jak wyglada odpornosc Fordów z tamtych lat na

    Rdzę to auto bardzo lubi. Miało 4 lata i już rdzewiało.
    W wieku 10 lat już będzie musiało być dość dobrze nadżarte.

    Nie wiem, jak się sprawuje po przekroczeniu 200 kkm, bo sprzedałem
    wcześniej, ponieważ co chwilę coś się psuło i miałem dość.
    Części są drogie, brakuje zamienników, a nawet jak są,
    to niewiele tańsze od oryginałów.

    Szczególne usterki? Szczególnie lubi się psuć wszystko.
    Nawet miska olejowa u mnie potrafiła zardzewieć!

    Piotr Zdankiewicz

  • 9. Data: 2013-01-18 22:48:21
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-01-18 21:16, twardziejszy pisze:

    > obczaj dokładnie świece żarowe
    > http://www.autocentrum.pl/autorentgen/ford/focus/i/

    tak, szczególnie
    trzymane w benzynie

  • 10. Data: 2013-01-19 01:39:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 18 Jan 2013 21:16:24 +0100, twardziejszy napisał(a):

    > obczaj dokładnie świece żarowe

    Koniecznie, zwłaszcza że nowa to z 50zł może kosztować :)