    From: Qbab <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: gdzie się podziało zestawienie kart graficznych
    Date: Thu, 19 Feb 2009 10:56:55 +0100

    OMSON pisze:

    > Nie, nie - dobrze widzisz - niestety nie ma tutaj zestawienia takich
    > starych kart...

    > ...niestety nie wiem w tym momencie co Ci poradzić - musiałbym sam kopać
    > w necie...
    >
    > Pzdrawiam, OMSON

    dzięki, czasem dziwię się jak takie fajne stare rzeczy znikają, przecież
    nie mogę sobie wszystkiego trzymać na dyskach :) a przydają się jak się
    robi jakieś wykłady itp. Ostatnio np. zrobiłem porównanie rozmiaru
    ściezki i ilości tranzystorów w prockach na przestrzeni lat i wielu
    młodych było w szkou jak widzieli wyniki z lat 70 :) a wszystko w
    nawiązaniu do tematu "nano".

    Dzięki za pomoc.
    pozdrawiam
    Qbab