  • 1. Data: 2009-02-19 09:07:00
    Temat: gdzie się podziało zestawienie kart graficznych
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    szukam i nie mogę odszukać popularnego kiedyś zestawienia gpu nazywanego
    "zestawienie_empiryczne" z benchmarka lub czegoś podobnego dla starszych
    konstrukcji - takie historyczno-przeglądowe.
    Nie ma ktoś działającego linka ?

    Qbab

  • 2. Data: 2009-02-19 09:33:44
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Qbab pisze:
> [...]
    > "zestawienie_empiryczne" z benchmarka lub czegoś podobnego dla starszych
    > konstrukcji - takie historyczno-przeglądowe.

    http://www.benchmark.pl/ z brzegu na pasku od prawej

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2009-02-19 09:48:18
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    OMSON pisze:

    > http://www.benchmark.pl/ z brzegu na pasku od prawej
    >
    > Pzdr, OMSON

    ja mam coś dziś nie tak :), i nie jadłem jeszcze pączków :) ale nie
    widzę nic poza:
    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html
    oraz rankingu fps
    a szukam takiego z kartami typu Ati 3d rage pro, nVidia riva, mx400 itp.
    czyli naprawdę historycznych.

    Qbab

  • 4. Data: 2009-02-19 09:50:55
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Qbab pisze:

    > ja mam coś dziś nie tak :), i nie jadłem jeszcze pączków :) ale nie
    > widzę nic poza:
    > http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

    Nie, nie - dobrze widzisz - niestety nie ma tutaj zestawienia takich
    starych kart...

    > a szukam takiego z kartami typu Ati 3d rage pro, nVidia riva, mx400 itp.
    > czyli naprawdę historycznych.

    ...niestety nie wiem w tym momencie co Ci poradzić - musiałbym sam kopać
    w necie...

    Pzdrawiam, OMSON

  • 5. Data: 2009-02-19 09:56:55
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    OMSON pisze:

> [...]
    > starych kart...

    > ...niestety nie wiem w tym momencie co Ci poradzić - musiałbym sam kopać

    dzięki, czasem dziwię się jak takie fajne stare rzeczy znikają, przecież
    nie mogę sobie wszystkiego trzymać na dyskach :) a przydają się jak się
    robi jakieś wykłady itp. Ostatnio np. zrobiłem porównanie rozmiaru
    ściezki i ilości tranzystorów w prockach na przestrzeni lat i wielu
    młodych było w szkou jak widzieli wyniki z lat 70 :) a wszystko w
    nawiązaniu do tematu "nano".

    Dzięki za pomoc.
    pozdrawiam
    Qbab