eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[ged] wzor na celnosc i unikność w roguelike › Re: [ged] wzor na celnosc i unikność w roguelike
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!news2.google.com!npeer01.iad.highwinds-me
    dia.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshos
    ting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [ged] wzor na celnosc i unikność w roguelike
    References: <jm38tl$fdf$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Wed, 11 Apr 2012 20:07:40 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to>
    Organization: HELL inc.
    Message-ID: <o...@a...home>
    User-Agent: Opera Mail/11.61 (Win32)
    Lines: 49
    NNTP-Posting-Host: 83.26.236.26
    X-Trace: 1334167662 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1213 83.26.236.26:3807
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2372
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:196690
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 11-04-2012 o 08:38:45 <f...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > nie jest to taka prosta sprawa i wymaga
    > pewnego starannego zastanowienia sie
    >
    > chodzi o to by okreslic 'jakosc trafienia'
    > w zaleznosci od wspolczynnika celnosci atakujacego
    > i wspolczynika 'unikności' atakowanego
    >
    > moje podejscie do rozwiazania: ->
    >
    > sama jakosc trafienia moge skwantowac np do
    >
    > enum typ_trrafienia:
    > kiks / miss / slabe_trafienie / dobre_trafienie / amazing_hit
    >
    > ale same wspolczynniki trafialnosci i unikalnosci powiny
    > byc floatami z jakiegos zakresu (bo zaleza od wielu czynnikow,
    > lewelu, trybu ataku, broni, zbroi itd)
    >
    > jak okreslic funkcje
    >
    > typ_trafienia okresl_trafienie(float celnosc, float uniknosc)
    >
    > (oraz poziomy celnosci i uniknosci dla rozmaitych typow postaci
    > od najbardziej lamerskich przeciwnikow do tych najbardzioej
    > celnych i najbardziiej dodgeujacych) tak aby to ladnie dzialalo
    >
    > ew zakres celnosci uniknosci mozna by przyjac za np
    >
    > 0.0..5.0 - slaba celnosc/uniknosc dla postaci z early game
    > 5.0..10.0 - celnosc/uniknosc dla postaci z mid game
    > 10.0..15.0 - celnosc/uniknosc dla postaci z late game

    mógłbyś spróbować zrobić tak: czytasz odpowiednie rozdział jakiegoś
    podrecznika do RPG (np.
    http://ideefixe-rpg.pl/wp-content/uploads/2011/06/id
    ee-fixe-1.0.pdf ) i
    symulujesz rzuty kostkami

    nie wiem czy wyniki będą sensowne, ale można od tego zacząć

    --
    Jordan Szubert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: