  • 11. Data: 2012-02-28 14:25:13
    Temat: Re: grzanie folii prądem
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "KiloSierra"
    > swoja drogą... gdzie taka folie mozna kupic??

    Nie chciałem komplikować i napisałem, że to folia.
    Ja to kupuję jako folię już naklejoną na na nośniku. Nośnikiem jest HPL.
    Czyli to co jest na blatach kuchennych.
    Folia ma koło 0,1 mm a HPL 0,6 mm.

    Robert

  • 12. Data: 2012-04-21 21:51:55
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-24 02:08, Robert Wańkowski pisze:
> [...]
    > Ma być ona klejona do MDFu. Aby skrócić czas klejenia trzeba ją rozgrzać
    > do kilkudziesięciu stopni.
    > Minimum 50 aby to miało sens.
    >
    > Tak to wygląda http://youtu.be/zjvuhEVCfZM po oklejeniu
    >
    > Folia o grubości 0,1 mm, szeroka 200 mm i długa na 3000 mm.
    > Jest to realne grzać przepuszczając przez nią prąd?
    > Oporność to 0,02 Ohma.
    > Czy spawarką transformatorową to rozgrzeję? Spawarka bez prostownika.
    > Tylko trafo z ruchomym rdzeniem.
    > Prąd do 115 A.
    > Grzać trzeba by około 10 min. 5 min przerwy i znowu 10 min.

    Moze sprobowac 6 suszarek do wlosow w malym pomieszczeniu albo tunelu,
    albo takie promienniki jak koledzy pisali - daje to nawet rownomierne
    cieplo (mam taki 1200W (3x400W wlaczane osobnymi przyciskami) do
    ogrzewania pokoju w chlodne wieczory) - dosyc tanie rozwiazanie, mozna
    pozyczyc od sasiadow i kolegow ;) Ewentualnie kilkoma takimi zrobic
    saune w pomieszczeniu :D

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)