  • 1. Data: 2012-10-04 22:08:11
    Temat: holowanie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    wczoraj widziałem jak stara oktawia holowała iveco wagi średniej
    hue hue :)

    niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia :/

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2012-10-04 22:12:48
    Temat: Re: holowanie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-04 22:08, PiteR pisze:
    > wczoraj widziałem jak stara oktawia holowała iveco wagi średniej
    > hue hue :)
    >
    > niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia :/

    Prawie jak subaru impreza wyciągająca TIR-a ze skrzyżowania :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-10-04 22:14:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-04 22:08, PiteR pisze:
    > wczoraj widziałem jak stara oktawia holowała iveco wagi średniej
    > hue hue :)

    ???

    > niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia :/

    A co tam było sensacyjnego? Obydwaj kierowcy siedzieli w octavii?

  • 4. Data: 2012-10-04 22:17:26
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On Thu, 04 Oct 2012 22:08:11 +0200, PiteR wrote:

    > wczoraj widziałem jak stara oktawia holowała iveco wagi średniej
    > hue hue :)

    > niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia :/

    Masz cały film:
    http://www.joemonster.org/filmy/31376/Antyreklama_Ma
    tiza

  • 5. Data: 2012-10-04 22:56:10
    Od: tÎż

    PiteR wrote:

    > wczoraj widziałem jak stara oktawia holowała iveco wagi średniej hue hue
    > :)
    >
    > niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia :/

    Fascynujące przeżycie, jaka była kolejna sensacja? Na sygnalizatorze
    zobaczyłeś zapalone jednocześnie światło żółte i czerwone? Piesi szli po
    zebrze? Pies zaszczekał?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-10-04 22:57:06
    Od: tÎż

    Artur Maśląg wrote:

    > A co tam było sensacyjnego? Obydwaj kierowcy siedzieli w octavii?

    Nie, w Iveco.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2012-10-04 23:07:13
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-10-04, o godz. 22:08:11
    PiteR <e...@f...pl> napisał(a):

    > wczoraj widziałem jak stara oktawia holowała iveco wagi średniej
    > hue hue :)

    Jak bardzo stara? Jeśli któraś z tych:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia_%281
    959-1971%29
    to rzeczywiście niezła ciekawostka.

    --
    Jacek Midura

  • 8. Data: 2012-10-05 00:29:15
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-04 22:08, PiteR pisze:
    > niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia :/

    Az tak zap..lali? No to niezle, ciekawe jaki silnik byl w tej Octavii,
    pewnie z Poloneza Trucka Roya ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 9. Data: 2012-10-05 05:14:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Fascynujące przeżycie, jaka była kolejna sensacja?

    Nie marudź. Trzeba zwiększyć ruch na grupach.

    Wielki Pan Polski Byznesmen zamiast zadzwonić po holownik
    odpalił auto z grupy vw i ruszył z odsieczą ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2012-10-05 08:10:52
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-04 23:07, Jacek Midura pisze:
    (...)
    > Jak bardzo stara? Jeśli któraś z tych:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia_%281
    959-1971%29
    > to rzeczywiście niezła ciekawostka.

    Nie tak dawno takową widziałem w całkiem przyzwoitym stanie,
    używaną jako typowy samochód użytkowy - gdzieś pod Hypernovą :)