  • 11. Data: 2010-04-08 19:39:43
    Temat: Re: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    > Najważniejsze jest żeby Jobs najpierw to sobie wyobraził. Bez tego nie
    > wpuści aplikacji do AppStore.

    Jest przecież już kilka aplikacji nawigacyjnych na iPhony - a na iPadzie
    też będą chodzić. Z czasem oczywiście muszą wyjść nowe wersje
    wspierające natywnie większą rozdzielczość. Myślę, że do czasu
    wypuszczenia wersji 3G (z GPSem) będzie już to faktem. Bo obecny iPad w
    samochodzie jest średnio przydatny. Poserfować nie poserfujesz (chyba że
    masz obok MiFi), a GPSu brak.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-04-08 19:40:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message

    > Racja. Szczególnie w Stanach. ;)

    Czy ja wiem czy szczególnie w Stanach.
    Raczej generalnie w krajach bogatszych, gdzie wielu ludzi stać na szpan
    bo nie są to na ich pensje duże pieniądze... Nie jest to produkt dla
    ciułaczy
    co to muszą sobie uzasadniać wydatek każdego 20zł 10-letnią użytecznością
    :-)

    > Ale po co przez to w ogóle rozmawiać? Nie masz w kieszeni normalnego
    > iPhona? Moduł 3G przyda się oczywiście do korzystania z Internetu w
    > miejscach, gdzie nie masz dostępu przez WiFi.
    >
    > A co do multitaskingu - w iPadach będzie (i Phonach 3GS też!), dzisiaj
    > była konferencja o nowym SDK:
    > http://www.engadget.com/2010/04/08/multitasking-come
    s-to-iphone-os-4-0/

    > Natomiast Flash? Niektóre strony potrafią zamulić nawet całkiem szybki
    > komputer stacjonarny - więc pewnie na powszechne wsparcie w urządzeniach
    > przenośnych sobie poczekamy i tak. Jakoś wiele serwisów może się obyć i
    > bez Flasha (np. na iPhonach/iPadach działa YouTube, który na dużym
    > komputerze wymagał Flasha a tu jakoś nie musi).
    >
    > Tak że pozostaje zakasać rękawy, ściągnąć SDK i zacząć pisać pod iSystem.
    > Możliwości zarobku widzę jeszcze przez conajmniej kilka najbliższych lat.

    :-)

    > :-D

    A nie? Taki błyszczący ekran w samochodzie?
    Będziesz miał lusterko, nic więcej.

  • 13. Data: 2010-04-08 19:40:22
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-08 21:01, Ghost pisze:

    > Uhm, mozna se w czasie jazdy posurfowac jakby bylo nudno.

    Heh, to dopiero raczej w wersji z modemem 3G. Bo przy samym WiFi daleko
    nie zajedziesz. ;)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2010-04-08 19:43:31
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-08 21:40, Pszemol pisze:

    > A nie? Taki błyszczący ekran w samochodzie?
    > Będziesz miał lusterko, nic więcej.

    Spokojnie, za chwilę pojawią się matowe folie zabezpieczające (np. od
    Brando) i będzie gites. Pytanie tylko jak dużego musisz mieć pickupa aby
    nie zasłonić tym samym połowy szyby przedniej...

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2010-04-08 19:46:54
    Temat: Re:[OT] iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Adam Dybkowski wrote:

    > Jest przecież już kilka aplikacji nawigacyjnych na iPhony

    To uwaga ogólna o braku swobody instalacji aplikacji na tych wynalazkach
    i manipulowaniu przy wolnym rynku.

  • 16. Data: 2010-04-08 19:50:30
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    > To uwaga ogólna o braku swobody instalacji aplikacji na tych wynalazkach
    > i manipulowaniu przy wolnym rynku.

    Spokojnie, bez stresu. Poczekamy chwilkę to będzie większy wybór
    podobnego sprzętu: HP Slate (z Windows 7), różniste MIDy z Androidem
    itd. Nie tylko Apple jest na świecie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 17. Data: 2010-04-08 20:31:32
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Pszemol przemówił ludzkim głosem:
    > Tak jak się niektórzy domyślali po prezentacji i liście możliwości nowego
    > iPada
    > jest to tylko płytka iPod-touch plus dwie duże baterie i większy ekran, nic
    > więcej:
    > http://www.downloadsquad.com/2010/04/06/reverse-engi
    neering-confirms-apple-ipad-is-a-really-big-ipod-to/

    Tutaj jest ciekawsze porównanie:
    http://img163.imageshack.us/img163/4352/127042303468
    7.png

  • 18. Data: 2010-04-08 20:38:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Heh, to dopiero raczej w wersji z modemem 3G. Bo przy samym WiFi daleko
    > nie zajedziesz. ;)

    Spoko, są już fajne brameczki z komórki na wi-fi, nawet 4G broadband :-)
    http://www.mobilecrunch.com/2010/01/11/review-sprint
    -overdrive-3g4g-wifi-hotspot/

  • 19. Data: 2010-04-08 22:59:40
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-08 22:38, Pszemol pisze:

    > Spoko, są już fajne brameczki z komórki na wi-fi, nawet 4G broadband :-)
    > http://www.mobilecrunch.com/2010/01/11/review-sprint
    -overdrive-3g4g-wifi-hotspot/

    Ale to już kolejne pudełko, które trzeba gdzieś trzymać, doładowywać
    itd. Wersja iPada z modułem 3G+GPS będzie kosztować tylko 100 USD więcej
    niż podstawowa i takie "brameczki" stracą rację bytu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 20. Data: 2010-04-09 04:25:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Wersja iPada z modułem 3G+GPS będzie kosztować tylko 100 USD
    > więcej niż podstawowa i takie "brameczki" stracą rację bytu.

    Niby tak, niby nie - taka brameczka daje hot spot wifi a iPad nie...
    Nie bądź samolubem - udostępnij internet innym :-)