  • 21. Data: 2017-01-27 19:43:09
    Temat: Re: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Bold przy sobie, tak na wszelki wypadek, żeby karta SIM miała gdzie
    > wrócić skąd przybyła. Jak na razie gejfon do pięt nie dorasta BB, np,
    > pogoda... Po co mi widzet pogody i możliwość wpisania miasta, jeżeli
    > gejfon przyjmuje ZAWSZE stolicę Polski za moje miasto jeśli nie widzi
    > GPS? Wifi jest włączone. Albo widzet 'Kalendarz'... który nie jest
    > żadnym kalendarzem tylko widzetem 'Następne'. Nie ma możliwości aby
    > wyświetlał kalendarz, jakikolwiek, tygodniowy, miesięczny...
    >

    > no ale daję cały czas mu szansę... bo się pewnie nie znam... jeszcze...

    Ciekaw jestem Twoich wrazen po miesiacu, moze zostaniesz neofita ;)

  • 22. Data: 2017-01-27 20:27:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 19:43, atm pisze:

    > Ciekaw jestem Twoich wrazen po miesiacu, moze zostaniesz neofita ;)

    Nie nie nie, dla mnie albo coś spełnia swoje zadanie albo nie.
    To że miałem telefon Samsunga i byłem z niego zadowolony nie oznaczało
    że jestem fanem Samsunga. Jak dostałem ścierwo Samsunga o nazwie xcover
    B550 to rozjeb.. je o ścianę po 2 miesiącach. Bo telefon ma służyć do
    dzwonienia a nie czekania pare sekund aż zniknie dymek potwierdzenia
    połączenia, nie do jest do potwierdzania 2 różnymi przyciskami rozłącz a
    potem OK, brak możliwości odebrania telefonu przez kilka sekund jeśli
    się przypadkowo wcisnęło "głośniej/ciszej" (aż nie zniknie dymek, ale
    rzucić można było od razu) doprowadził mnie do rzutu o ścianę w pewnym
    momencie. Albo brak możliwości wyszukania kontaktu jeżeli nie pamięta
    się jak został wpisany do książki... no piękne.
    Miał służyć do dzwonienia, xcover B550 nadaje się tylko do leżenia w
    pudełku., ewentualnie jako zegarek... aha.. jak się rozsypał i wypadła
    mu bateria (normalka, ten wstrząso-wodo-odporny telefon zawsze
    bezproblemowo się rozsypywał na części pierwsze), to sam nie potrafił
    sobie pobrać godziny. Ani sam nie zmienił jak się czas letni/zimowy
    przestawił.

    Potem BlackBerrego też się uczyłem, zupełnie inna filozofia tego
    systemu. Ale bardzo szybko okazało się że jest to niesamowicie wygodne.
    Po co na przykład wchodzić do książki telefonicznej, jak jest
    klawiatura? Wklepujesz cyfry czy litery i na tapecie masz od razu
    wyszukiwane frazy z książki.

    Próbowałem gejfona z radiem zsynchronizować.. zawiesił kompletnie moduł
    BT w radiu (Pioneer AVH-X2700BT) ;)

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2017-01-27 20:35:26
    Od: atm <...@v...pl>

    > Próbowałem gejfona z radiem zsynchronizować.. zawiesił kompletnie moduł
    > BT w radiu (Pioneer AVH-X2700BT) ;)

    Mnie iPad 2, ktory kupilem dawno temu tez nie przekonal do tej
    filozofii. Zas tak chwalone dlugie wsparcie mocno ograniczylo jego
    wydajnosc w zamian nie dajac mi niemal niczego wartosciowego.
    No ale coz, ktos kupuje te wszystkie urzadzenia z iOS i czesto sa to
    ludzie bardzo zadowoleni z przesiadki, np z Androida.
    Przez chwile mialem zakusy, zeby dac szanse iOS ale wystarczylo, zebym
    troche podzialal na tablecie (pomijajac jego predkosc), system nie
    oferowal mi niczego przydatnego dla mnie, co nie byloby juz w Androidzie.
    Swego czasu takim istotnym dla mnie atutam byla kontrola uprawnien
    aplikacji, od pewnego czasu przewaga ta zniknela. Innych nie widze.

  • 24. Data: 2017-01-28 05:41:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > No spoko, zapomniałem że ten smartwacz ma wykastrowaną autonomię
    > a innego do ajpla nie ma :)

    Wykarstrowane to jest Twoje pojmowanie sensu takich zegarków :-)

  • 25. Data: 2017-01-29 20:55:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-28 o 05:41, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wykarstrowane to jest Twoje pojmowanie sensu takich zegarków :-)

    Tobie widocznie mózg wycieli. Uzywam od 8 lat smartwaczy CODZIENNIE i
    nie wyobrażam sobie że smartwacz mogłby stać się nagle zegarkiem, kiedy
    oddale się od smartfona na odległośc większą niż 20m...ale jak widać,
    wychowany jesteś na robaczywym jabłku więc ci zgnilizna nie przeszkadza
    w niektórych miejscach :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 26. Data: 2017-02-08 20:54:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 19:43, atm pisze:

    > Ciekaw jestem Twoich wrazen po miesiacu, moze zostaniesz neofita ;)

    Nie wytrzymałem... wróciłem do BB.
    To jest zabawka a nie narzędzie pracy.
    5s poszło w pudełko i do graciarni

    niezacinanie się softu to totalna bzdura (najczęściej kilka sekund
    freeza przed możliwością wyszukania kontaktów). odblokowywanie
    tragiczne, czujnik palca tragiczny, szybciej wklepię 12 cyfr a nie sześć
    niż to coś rozpozna palca a co się naklikam w tego guziola to moje.
    Przełączanie się kontakty-wyszukiwanie-wybieranie numerów z klawiatury
    makabryczne, komunikacja i reakcja debilna (na kiego pisze aby przesunąć
    komunikat aby wybrać co dalej zrobić, jeżeli samo wybiera oddzwanianie
    bez pytania?). przypadkowe muśnięcie w lewo paluchem zanim go odblokuję
    (bo walczę z tym jeb..ym przyciskiem) odpala aparat kiedy go nie chcę,
    ale jak go chcę odpalić to już się nie da i trzeba kopać gdzie ta ikona
    aparatu. No i jak odpowiedziałem że nie chcę udostępniać aparatowi
    położenia to nie chcę i już, a nie za każdym razem to samo pytanie.
    Po co ten wielki guzik powrót jak on nigdzie nie wraca? jak zapamiętał
    sobie że jestem gdzieś na wyszukiwaniu kontaktów to zawsze tam wraca,
    mimo że wybieram telefon a nie kontakty. trzeba klikać gdzieś po małych
    znaczkach u góry po kilku ekranach aby wrócić do momentu pokazania się
    menu na dole wyszukiwarki lub wybierania numeru. To po co 2 osobne ikony
    kontakty i telefon? Z SMS podobnie, raz klik na dole, raz u góry raz z
    lewej raz z prawej...
    Wyszukam nazwisko to od razu dzwoni po klepnięciu chyba że uda się
    namierzyć malutki znaczek z prawej strony palcem... i wtedy SMS dopiero
    klepnę.
    Zdzwonienie na wyszukany z kontaktów numer a potem zaraz po rozłączeniu
    wybranie podyktowanego numeru to niezła jazda, zdążę zapomnieć zanim
    doklikam się do ekranu klawiatury.
    widzet kalendarz którego nie ma, mogli napisać dwa razy widzet zadania
    czy jak tam jest a nie dwie identyczne funkcje pod dwoma nazwami. A ja
    chciałem wyświetlanie miesiąca.
    zdjęcie jedno zrobiłem i poddałem się, bo po co mi aparat jak nie mogę
    po BT wysłać zrobionego zdjęcia na laptopa? po to jest to komórka aby
    była podręczna a nie uwiązana kablem i zamknięta sama w sobie. Paranoja
    kompletna.
    Próbowałem zsynchronizować BT z radiem w aucie aby wybierać numery i
    użyć głośnomówiącego, to zawiesiło mi komunikację (nowa stacja
    multimedialna Pioneer a nie tani chinol jakby co). Jak działa czy nie
    mirrorlink już nie chciało mi się sprawdać.

    i jedyny w swoim rodzaju kabel, tysiące microusb dookoła a ja szukam
    gdzie ten cholerny biały kabelek...

    mam dość.
    zdrówko

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2017-03-08 18:59:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    > Nie wytrzymałem... wróciłem do BB.

    Do czego wróciłeś? :-) Co to jest BB? ;-)

    > To jest zabawka a nie narzędzie pracy.
    > 5s poszło w pudełko i do graciarni
    [...]
    > mam dość.

    Sprzedasz mi? Ile chcesz za tego grata?

  • 28. Data: 2017-03-08 19:22:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-08 o 18:59, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    >
    > Do czego wróciłeś? :-) Co to jest BB? ;-)

    Wspominałem przecież, BlackBerry Bold 9900
    Teraz tak sobie zacieram rączki na KEYone, tylko najpierw przetestować.

    > [...]
    >
    > Sprzedasz mi? Ile chcesz za tego grata?

    Ni mogę, służbowy dostałem (no, wybrałem).
    Ktoś dostanie nówkę sztukę praktycznie w razie czego... po mnie... może
    mu gejsbook i inne duperele z tego telefonu będą akurat potrzebne
    bardziej niż sprawnie działająca książka telefoniczna, sprawna obsługa
    połączeń, błyskawiczne wybieranie numerów itp.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 29. Data: 2017-03-08 19:24:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-08 o 19:22, Irokez pisze:
    > sprawnie działająca książka telefoniczna, sprawna obsługa połączeń,
    > błyskawiczne wybieranie numerów itp.

    To to potrafi każdy biedafon :)

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2017-03-08 19:33:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-08 o 19:24, Liwiusz pisze:

    > To to potrafi każdy biedafon :)

    zdziwił byś się...
    prawie roztrzaskałem o ścianę samsunga B550
    Po 2 miesiącach męczarni...
    prawie, bo diabelstwo nawet wytrzymałe, leży głęboko w szufladzie z
    gratami, po pół roku wytargałem go aby sprawdzić jaki numer ma karta SIM
    w modemie LTE, i się uruchomił, z poziomem baterii praktycznie takim jak
    go cisnąłem tam. Chyba jego jedyna zaleta...

    ps. były też służbowy, coś mam pecha do darowanych modeli.

    --
    Irokez