  • Data: 2010-03-21 17:44:54
    Temat: Re: jak nie kupic kradzionego z zagranicy?
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Lewis wrote:
    > To ja jednej rzeczy nie rozumiem... Ja mam płacić za to że sprawdzę czy
    > auto ktróre mam zamiar zakupić nie jest kradzione?

    Tak. Jeśli chcesz wiedzieć, czy auto nie jest kradzione, to musisz zapłacić.

    (to tak jak z kinem - chcesz obejrzeć film? Kupujesz bilet..)

    > A jeśli sprzedający
    > tuż po moim przelaniu pieniążków owej firmie sprzeda auto innej
    > zaiteresowanej osobie bo ta nie wahała się?

    A co jeśli ktoś ci ukradnie takie auto?
    To samo.

    > A co gdy jest kradzione?

    To nie kupisz.

    > Jakaś nagroda mnie za to czeka, że wykryję skradzoniy pojazd?

    Jeśli została wyznaczona, to tak. A jeśli nie, to nie.

    > Chyba w interesie policji powinno leżeć udostępnianie ludziom danych z
    > pojazdami kradzionymi i to bez żadnej opłaty.

    Tak i od kilkudzisięciu lat normalani o to walczą, a politycy bronią się
    przed tym rękoma i nogami.

    > Kurweski (...) władza

    Tak.

    --