  • 1. Data: 2009-03-05 17:05:46
    Temat: jak uruchomic yyparse w trybie interaktywnym
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Z tego co wyczytałem bison i flex potrafią uzywac trybu
    interaktywnego.
    Chciałbym wpisywac z klawiatury dane. yylex domyslnie uzywa
    plików, ja zaś chce uzywać tablicy. W jaki sposób zamienić yylex
    tak by czytał ze strumienia danych, który nie jest cały.
    yylex w przykładach zazwyczaj ma komfort, ze wszystkie dane
    (program) jest w jednym pliku. U mnie dane nadchodza od
    użytkownika i chce co jakis czas wywołac sobie yyparse, które
    jeśli znajdzie zakończona jednostke leksykalna coś zrobił. A jak
    jeszcze nie do po prostu oddał sterowanie dalej i czekał, aż go
    znów wywołają.

    Problem jest taki, że dane nie
    spływaja mi całymi partiami. Wywoływanie funkcji yylex (bo o nia
    mi chodzi najbardziej) jest wywoływane przez yyparse jak
    rozumiem. ale co się dzieje jak llyex nie ma wszystkich danych?
    zapętla się. I tak może czekac nieskończoność. Mi chodzi o taka
    sytuację by parser wczytał jak cos ma do wczytania. Jak nic sie
    nie uda zrobić to trudno. Jak jest to niech zrobi.

    Niech sobie ten zegar tyka powoli, ale asynchronicznie. Chodzi
    mi o przepływnośc danych.
    Powiedzmy, że w czasie gdy przyjmuje dane z klawiatury chce
    jeszcze coś zrobić. Dlatego yyparse nie może mi blokowac programu.
    Mam nadzieje, że dobrze odpowiedziałem.

  • 2. Data: 2009-03-05 17:26:28
    Temat: Re: jak uruchomic yyparse w trybie interaktywnym
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Mógłbyś z laski swojej nie pisać o tym samym na n grup na raz?

    Michoo

  • 3. Data: 2009-03-05 17:58:30
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Michoo pisze:
    > Mógłbyś z laski swojej nie pisać o tym samym na n grup na raz?

    Zapytałem na jednej i nie dostałem odpowiedzi, wysłałem na drugą
    i trzecią

  • 4. Data: 2009-03-06 10:40:07
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Wojciech Frybyśu wrote:

    > Zapytałem na jednej i nie dostałem odpowiedzi, wysłałem na drugą
    > i trzecią

    A ile poczekałeś?

    --
    Paweł Kierski