  • 21. Data: 2012-02-07 12:00:13
    Temat: Re: jak uruchomić zimo?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 07 Feb 2012 11:33:16 +0100, Arek

    > A Ty sugerujesz, że ten windy, przystanki niszczą się same?
    > Trawniki na każdym osiedlu również obsrywają się same? itp.

    Niszczą je prostaki i wandale, a nie ludzie dla których są te rzeczy
    budowane i na które są wydawane publiczne pieniądze. Siłą rzeczy
    stwierdzenie, że winda jest niszczona przez staruszki podeszłym wieku,
    osoby niepełnosprawne, matki z dziećmi przy jednoczesnym nazywaniu ich
    hołotą jest cokolwiek nie po kolei. Generalnie tą wypowiedzią daleko od
    rzeczywistej hołoty się nie ustawiłeś.

    > Może jednak Ty spróbuj to przemyśleć ponownie.

    O R'LY?

    --
    Pozdor Myjk

  • 22. Data: 2012-02-07 12:02:07
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > tego nie należy rozpatrywać pod kątem biznesu i jego dochodowości tylko
    > stwarzania przyjaznych warunków do życia w gminach- jak place zabaw,
    > oczyszczalnie ścieków itp. Opłaty miałyby umożliwić zwrot i utrzymanie
    > inwestycji np gminie a nie generowanie czystego dochodu. Technicznie
    > inwestycja jedna z prostszych do realizacji.

    No tylko po co? Aby ładować prostownikiem akumulatory?

  • 23. Data: 2012-02-07 12:09:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    sion-forums@vbuf18...
    Tu nie chodzi nawet o sam prąd, tylko uszkodzenie sieci - gdyby do niego
    doszło to prądu mogłoby nie mieć kilka tysięcy ludzi.

    Bez przesady. Na moje ulicy przez kilka dni nie świeciły latarnie. Katastrof
    nie odnotowano.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 24. Data: 2012-02-07 12:57:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-07 10:20:48 +0000, "Jackare" <1...@t...com.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > tego nie należy rozpatrywać pod kątem biznesu

    Czyli ktoś musi to zafundowć, nie dostając nic w zamian.
    To raczej kłóci się z:

    > Gdyby ktoś myślał bardziej kreatywnie i przyjaźnie to postawiłby w
    > miejscach postojowych stacje zasilające
    > , np uruchamiane wrzutem monety, sms-em czy innym sposobem pre-paidu,
    ^^^^^^^^^^^^

    Albo byzness, albo dobroczynność.
    No, ale tu nie o dobroczynność chodzi, a o fundowanie osobom majętnym
    podgrzewania ich pojazdu/ładowania im akumulatorów.
    Czyli byzness.
    To wracamy do pytania o czas trwania przychodów.
    :)

    > stwarzania przyjaznych warunków do życia w gminach

    Życie w gminie to nie to samo co myślenie za kogoś o stanie techniczym
    jego pojazdu.
    Wracam do pytania - jak długo trwałby okres wpływów?

    > - jak place zabaw,

    Cały rok czynne i używane?

    > oczyszczalnie ścieków

    Cały rok czynne i używane?
    Wróćmy jednak do pytania o czas trwania wpływów, czyli użyteczności tej
    instalacji.

    > Opłaty miałyby umożliwić zwrot i utrzymanie inwestycji np gminie

    To musisz odpowiedzić na pytanie jak długo to byłoby użyteczne.
    Skoro ma być zwrot, to muszą być obliczenia.

    > a nie generowanie czystego dochodu

    A ja pytam o czas trtwania wpływów, a nie o dochód (czy zysk).

    > . Technicznie inwestycja jedna z prostszych do realizacji.

    Oczywiście.
    W skali pana Józia na jego podwórku (o ile za darmo dla jego rodziny).
    W skali miasta - nie.

    TO jak z tym czasem wpływów?

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2012-02-07 14:20:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jackare

    > Kilka milionów. Całe miasto. Albo powiat, nie województwo.

    Nie rozdrabniajmy się. Cały kraj! Cała Tysiącletnia Unia Europejska!

  • 26. Data: 2012-02-07 14:23:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jackare

    > tego nie należy rozpatrywać pod kątem biznesu i jego dochodowości tylko
    > stwarzania przyjaznych warunków do życia w gminach- jak place zabaw,
    > oczyszczalnie ścieków itp.

    ROTFL. Jak ktoś ma stary aku, to niech kupi nowy albo weźmie go do domu i
    tam naładuje. Wszyscy mają się zrzucać, bo 1% nie może odpalić swojego
    złomu, a podylać z aku do domu to już się nie chce?

  • 27. Data: 2012-02-07 14:24:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AY

    > najlepij na koszt Panstwa
    >
    > http://www.wprost.pl/ar/304210/By-uruchomic-samochod
    -kradl-prad-z-
    ulicznej-latarni/

    Kwalifikacja jak to zwykle u nas beznadziejna, powinni mu przywalić
    grzywnę za niszczenie mienia publicznego i tyle.

  • 28. Data: 2012-02-07 14:52:07
    Temat: Re: jak uruchomiae zimo?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-07 14:24, to pisze:

    > Kwalifikacja jak to zwykle u nas beznadziejna, powinni mu przywalić
    > grzywnę za niszczenie mienia publicznego i tyle.

    Jakie mienie zniszczył?
    O to chodzi, że nie ma żadnej szkodliwości tego czynu. Oczywiście JAKOŚ
    ukarać wypada, żeby inni nie poszli jego śladem. Np. niech odśnieża
    ulicę przez tydzień.

  • 29. Data: 2012-02-07 14:56:13
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-07 12:00, Myjk pisze:
> [...]
    > osoby niepełnosprawne, matki z dziećmi przy jednoczesnym nazywaniu ich
    > hołotą jest cokolwiek nie po kolei. Generalnie tą wypowiedzią daleko od

    A gdzie wskazałem konkretną grupę która niszczy te windy? Nie odpowiadam
    za Twoje skojarzenia.

    Pisząc hołota mam na myśli całe lokalne społeczeństwo które doprowadza
    do tej dewastacji, również mnie bo mieszkam w pobliżu. Nie jesteśmy
    warci takich inwestycji, skoro nie potrafimy utrzymać tego w dobrym
    stanie. A czyje konkretnie ręce to zniszczyły jest nieistotne. Każdy
    bierze w tym udział, bo przyzwala na takie zachowanie. Dokładnie tak jak
    ze złodziejstwem, to nie złodzieje są problemem, tylko ludzie, którzy
    uwielbiają kradzione rzeczy.

    W normalnych krajach, gdzie nie ma przyzwolenia społecznego na takie
    zachowanie, takich problemów nie ma.

    > O R'LY?

    Cokolwiek to znaczy, to zdecydowanie tak.

    A.

  • 30. Data: 2012-02-07 16:04:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 07 Feb 2012 14:56:13 +0100, Arek

    > A gdzie wskazałem konkretną grupę która niszczy te windy?

    Wynika to z kontekstu. Dokładniej wskazałeś w miejscu w którym użyłeś słowa
    "wygody" następnie okraszając użytkowników tych "wygód" hołotą. Wygody to
    są właśnie dla grupy przeznaczenia które wymieniłem, a nie dla hołoty przez
    którą rozumiesz sprawnych fizycznie wandali niszczących ów "wygody".

    > Nie odpowiadam za Twoje skojarzenia.

    Nie musisz, radzę sobie. Problem w tym, że masz poważny problem z
    dobieraniem słów w wypowiedziach, co czyni je kompletnie bezsensownymi
    pomimo twoich szczerych chęci.

    > Cokolwiek to znaczy, to zdecydowanie tak.

    Nawet jeśli było pytanie pt. "czy jesteś nietrzeźwy?"?

    --
    Pozdor Myjk