-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: the_foe <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak wyjeżdzać przez zawrotkę
Date: Sun, 27 Oct 2013 13:20:29 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 19
Message-ID: <l4j0ed$gft$1@news.dialog.net.pl>
References: <X...@l...net>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-232-72.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1382876429 16893 78.8.232.72 (27 Oct 2013 12:20:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Oct 2013 12:20:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.0.1
In-Reply-To: <X...@l...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508781
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-26 21:57, PiteR pisze:
> Rozsądźcie odwieczną wojnę jak wyjeżdzać przez zawrotkę.
>
> http://piterpro.private.pl/skrzyzowanie.png
>
ten przykład jest dosc uproszczony. Problem to jest wtedy kiedy od
punktu startu moznaby jechac takze prosto, a na drodzę "z południa" był
osobny pas do zawracania i skretu w lewo. Przykład jeszcze mozna by
utrudnic robiąc dawa pasy ruchu w jednym kierunku z punktu startu.
Tutaj mamy oczywistą systuację: srodkowe pole dzieli sie tylko na dwa
pasy: po jednym dla kazdego z kierunków. Co za tym idzie prawidłowa jest
zielona strzałka. Ma to takze aspekt bezpieczenstwa: kierowca "z
południa" jadacy lewym pasem nie jest zobligowany do skretu, przez co
pojazd jadacy za tym co zawraca moze nagle zobaczyc pojazd, który
korzysta z wyimaginowanego pasa do skrętu w lewo.
--
@foe_pl
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.13 15:05 PiteR
- 27.10.13 15:06 PiteR
- 27.10.13 15:15 PiteR
- 27.10.13 15:25 masti
- 27.10.13 20:55 wowa
- 28.10.13 21:32 Karolik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Serwis Kii w Warszawie
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
Najnowsze wątki
- 2025-11-14 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-11-14 zagadka pneumatyczna
- 2025-11-14 Serwis Kii w Warszawie
- 2025-11-14 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Consultant
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultant
- 2025-11-14 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-14 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-14 Zabójstwo dzika
- 2025-11-13 SO postępowanie cywilne rejestrowe
- 2025-11-13 miesiąc z 5G i wifi calling
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei