  • 41. Data: 2020-04-20 20:19:49
    Temat: Re: jak zadzwonić z peceta na telefon?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.04.2020 o 18:17, a...@i...pl pisze:

    > gdy mamy interent na linii telefonicznej,
    > wówczas wszystko biegnie tym samym kanałem,

    Tak z grubsza.
    Przyjmujesz pokarm stały i płyny tym samym kanałem, a wydalasz dwoma.
    Łapiesz tą analogię.

    > A. z dowolnego telefonu można dzwonić na dowolny inny telefon - komórkowy jak i
    stacjonarny

    No popatrz, a ja ze swojej Noki nie mogę się dodzwonić do mojego
    Samsunga, oba leżą obok siebie na stole.

    > C. przekierowanie strumienia danych z internetu na telefon i odwrotnie,
    > jest tu koniecznie, więc możliwe: i do tego zupełnie niewykrywalne dla operatora!

    VoIP się to nazywa i znane jest od co najmniej dwóch dekad.

    > Do roboty!

    No już zrobiliśmy, wykazaliśmy twoje nieuctwo i dyletanctwo.

  • 42. Data: 2020-04-20 20:32:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.04.2020 o 20:19, Trefniś pisze:

    > A łączyłeś się kiedyś skądkolwiek przez Skype ze 112?

    Nie używałem nigdy Skype.

    > No to działa identycznie!

    Czyli jak?

    > To chyba kolejny objaw zarażenia koronawirusa - difficultas in
    abstracto cogitandi.

    I przez tego Skype się zaraziłeś?

    > Wybaczcie, ale z CKM ciężko rozmawiać.

    Wystarczy jak napiszesz.

  • 43. Data: 2020-04-20 20:33:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MF" 4...@k...wujka.marc
    ina

    > W przypadku Skype'a (i w ogóle wszystkich systemów telefonii internetowej) nie ma
    technicznej możliwości wykrycia Twojej
    > lokalizacji.

    Przeglądarki internetowe lokalizują bez pudła -- z dokładnością paru metrów!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 44. Data: 2020-04-20 20:50:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > "MF" 4...@k...wujka.marc
    ina

    > Przeglądarki internetowe lokalizują bez pudła -- z dokładnością paru
    > metrów!

    niestety tak nie jest "bez pudła", chociażby mojej lokalizacji nie są w
    stanie podać poprawnie na PC'cie podpiętym do internetu światłowodem Netii.

    --
    Irokez

  • 45. Data: 2020-04-20 21:14:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    alsor pisze tak:

    > Należy zbadać i rozwiązać tę zagadkę - do roboty!

    Tu nie ma żadnej zagadki. Chciałbyś wejść do sklepu, zapłacić 50zł,
    nabrać towarów do torby i przy wyjściu nie pokazać co wziąłeś.

    Dlatego sklep ci na to nie pozwoli.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 46. Data: 2020-04-20 21:19:14
    Od: a...@i...pl

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 21:14:04 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Tu nie ma żadnej zagadki. Chciałbyś wejść do sklepu, zapłacić 50zł,
    > nabrać towarów do torby i przy wyjściu nie pokazać co wziąłeś.
    >
    > Dlatego sklep ci na to nie pozwoli.

    od kiedy to: nie pozwalają wynosić kupionego towaru ze sklepu?

    przemyśl to sobie solidnie, zanim palniesz kolejną gafę.

  • 47. Data: 2020-04-20 21:23:37
    Od: a...@i...pl

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 18:48:33 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

    > nie biegnie
    >
    > - ADSL - nie biegnie
    > - VDSL - nie biegnie
    > - VDSL + VoIP - dopiero tutaj można mówić o jednoczesnej transmisji
    > cyfrowej dwóch usług
    >
    > --
    > Irokez

    Kompletnie nie łapiesz o co tu chodzi...

    - oba sygnały biegną tą samą linią!

    kumasz to?

    no to do roboty!

  • 48. Data: 2020-04-20 21:25:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    alsor pisze tak:

    > od kiedy to: nie pozwalają wynosić kupionego towaru ze sklepu?
    >
    > przemyśl to sobie solidnie, zanim palniesz kolejną gafę.

    trole to my, nie ty :)

  • 49. Data: 2020-04-20 21:37:31
    Od: a...@i...pl

    Widzę że tu macie spore problemy z logicznym - funkcjonalnym myśleniem.

    W związku z tym upraszam nieco zagadkę:

    1. mamy internet na linii tel. - nielimitowany transfer
    2. telefon jest też nielimitowy - można gadać całą dobę

    zatem zadanie polega nie dzwonieniu z komputera,
    'emulując' telefon po prostu,

    co jest z pewnością możliwe, bo komputer może wygenerować dowolne sygnały,
    w tym i te telefoniczne.

    dostatecznie jasne, czy mam to jeszcze bardziej tłumaczyć?
    ./.............

    wiecie jak działa cep?

    to taka maszyna bitowa, która robi tak: cep-cep-cep....

  • 50. Data: 2020-04-20 22:29:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 21:37, a...@i...pl pisze:

    > co jest z pewnością możliwe, bo komputer może wygenerować dowolne sygnały,
    > w tym i te telefoniczne.

    nie może.
    potrzebujesz.. a już pisałem, ale jesteś ignorantem

    --
    Irokez