  • 1. Data: 2020-04-14 14:32:22
    Temat: MiniTool -- literatura pod 32WXP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    MiniTool Partition Wizard Free, Wersja 11.6

    - Twierdzi, że zamontował partycje pod litery, ale nie zamontował.
    - Pokazuje, że wszystkie partycje są niezamontowane, choć dwie
    mają literki -- w tym jedna/systemowa ma literkę C.
    - Razem z Unhide chce montować, ale nie montuje.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2020-04-16 15:40:54
    Temat: Re: MiniTool -- literatura pod 32WXP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e95afed$0$17349$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > mają literki -- w tym jedna/systemowa ma literkę C.
    > - Razem z Unhide chce montować, ale nie montuje.

    Kolejne wersje Win domagają się kolejnych wersji partycjonerów
    (z powodu kolejnych wersji NTFS?) ale kolejne wersje tychże
    partycjonerów są coraz mniej przydatne -- to, co przydatne,
    kryje się w wersjach płatnych...

    -=-

    Podczas świąt nieco odpuściło niebo z zachorowaniami, ale teraz
    znów po 5% dziennie?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2020-04-18 15:49:26
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message

    > " ale kolejne wersje tychże
    > partycjonerów są coraz mniej przydatne -- to, co przydatne,
    > kryje się w wersjach płatnych...

    "

    Moge tylko potwierdzić - ostatnia wersja free v12 juz nawet nie sklonuje dysku co w
    11.6 jeszcze dało się zrobić , kolejny twórca pazerny na coraz większe dochody z
    racji "jak coś schodzi to podnieśmy cenę ... a co i tak kupią" , no i kula w płot ,
    może mała bo mała ale dla mnie oferta Minitoola sie skończyła.

  • 4. Data: 2020-04-19 01:29:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ggs" 5e9b0580$0$560$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    : cenę ... a co i tak kupią" , no i kula w płot ,
    : może mała bo mała ale dla mnie oferta Minitoola

    MiniTool, Paragon i Aomei -- wyglądają bardzo podobnie ;)
    i jak jednemu czegoś brakuje, to w innym można znaleźć...

    Z powodzeniem używam Paragonów z początku wieku. ;)

    Nie wiem, jak radzą sobie z nowymi wersjami NTFS, ale
    jakoś radzą -- może tych najnowszych wersji po prostu
    nie mam? Ale dziennik [ustaw?] mam, lub choćby miewam...

    Może stary partycjoner produkuje starą wersję NTFS
    a W10 apgrejduje tę wersje do najnowszej? -- nie
    wiem, jak jest.

    -=-

    Pisarze też chcą żyć -- dlaczego mieliby wiecznie pisać za freeko?

    Z innej strony -- trudno oczekiwać od nas zapłaty rzędu setek plnów
    za wersję, która zdezaktualizuje się, zanim ją dobrze poznamy. :)

    Gdy dysk półterabajtowy można kupić za kilka dych pln -- czy znajdą
    się chętni na słone płacenie za partycjonery?... Warsztat komputerowy
    może wybulić sporo na narzędzia, które dadzą mu zarobek, ale amator
    niechętnie zapłaci za coś, z czego skorzysta kilka razy...

    Mam sporo wersji MT -- właśnie dlatego, że wiem o tym,
    iż MT pokazał, co umie, aby później kosić szmal...

    -=-

    Hybryda Seagate młóci nieustannie, będąc opatulona obudową
    plastykową, choć czarną, ale temperatura nadal poniżej 50°C.

    --