  • 51. Data: 2020-04-20 22:53:38
    Temat: Re: jak zadzwonić z peceta na telefon?
    Od: a...@i...pl

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 22:29:49 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

    > nie może.
    > potrzebujesz.. a już pisałem, ale jesteś ignorantem
    >

    > --
    > Irokez

    spocznij, szeregowy!

    dawno wyczerpałeś swoją wiedzę - kompetencje na ten temat.

  • 52. Data: 2020-04-20 23:04:11
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 20:32 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Nie używałem nigdy Skype.

    To sięgnij do początku wątku - tam zaczyna się dylemat.

    > Czyli jak?

    Nie działa, Skype nie obsługuje takich połączeń.

    (...)
    > Wystarczy jak napiszesz.

    Wyjątkowo powyżej, choć zapachniało trollem.

    --
    Trefniś

  • 53. Data: 2020-04-20 23:38:49
    Od: a...@i...pl

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 23:04:16 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]
    >
    > Nie działa, Skype nie obsługuje takich połączeń.
    >
    > (...)
    >
    > Wyjątkowo powyżej, choć zapachniało trollem.

    faktycznie coś tu nieźle śmierdzi - jak zwykle: lenistwem!

    do roboty, zasrańcy!

  • 54. Data: 2020-04-20 23:54:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.04.2020 o 23:04, Trefniś pisze:

    > To sięgnij do początku wątku - tam zaczyna się dylemat.

    Ale ja nie mam dylematów, wiem z czego się bierze problem z numerami
    alarmowymi w przypadku różnych VoIP-ów. Skype też to dotyczy.

    > Nie działa, Skype nie obsługuje takich połączeń.

    Organoleptycznie nie sprawdzałem, ale domyślałem się, że tak może być.

    > Wyjątkowo powyżej, choć zapachniało trollem.

    I niby rozwiązaniem problemów i wątpliwości z numerami alarmowymi w
    VoIP-ach jest rozmowa z żywym operatorem? Bo jeżeli tak, to to jest
    akurat najmniejszy problem.

  • 55. Data: 2020-04-21 07:37:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli telefon satelitarny zawsze wysyła info o swoich współrzędnych?
    Każdy?

    -----

  • 56. Data: 2020-04-21 18:10:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-04-21 07:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli telefon satelitarny zawsze wysyła info o swoich współrzędnych?
    > Każdy?

    Wydaje się to logiczne, żeby w razie zaniku sygnału rozmówca mógł zostać
    przełączony na innego satelitę w zasięgu (tudzież lokalną stację bazową
    BTS współpracującą z systemem w roamingu).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 57. Data: 2020-04-21 19:32:10
    Od: a...@i...pl

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 18:10:46 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

    > Wydaje się to logiczne, żeby w razie zaniku sygnału rozmówca mógł zostać
    > przełączony na innego satelitę w zasięgu (tudzież lokalną stację bazową
    > BTS współpracującą z systemem w roamingu).

    Kolejny amator:

    w GPS, itp. nie ma znaczenia pozycja odbiornika,
    bo sam układ satelitów (na orbitach) gwarantuje z założenia
    pełne pokrycie sfery dookoła Ziemi: 4pi [sr].

  • 58. Data: 2020-04-21 20:14:35
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 07:37 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Czyli telefon satelitarny zawsze wysyła info o swoich współrzędnych?
    > Każdy?
    >

    > -----

    Niepotrzebnie wszyscy się przyczepili do tej automatycznej lokalizacji
    jako najistotniejszej dla operatora i dzwoniącego.

    Istotne są wyłącznie dane, które podacie przy _zgłaszaniu_ sytuacji
    alarmowej operatorowi 112.

    Swoje wątpliwości będzie rozwiewał w trakcie rozmowy z wami przez dalsze
    pytania.
    Nie wyobrażacie sobie sytuacji, kiedy dodzwaniam się do 112 w stolicy (bo
    tu mieszkam), ale oczekuję interwencji we Wrocławiu, gdzie zaprzyjaźniona
    osoba potrzebuje pomocy pogotowia?
    Zapewniam, taka sytuacja może się zdarzyć, a odpowiednie procedury są w
    użyciu!

    Dlatego nawet w przypadku Skype można dopytać na poziomie programu - dokąd
    chcesz zadzwonić na numer alarmowy. Po realizacji połączenia operator
    numeru alarmowego w danym kraju zapyta o wszystkie szczegóły. To żadna
    inwigilacja, drodzy obrońcy praw człowieka - albo podajesz swoje dane i
    lokalizację, albo nie otrzymasz pomocy, PROSTE. Niezależnie od sposobu
    wyboru numeru alarmowego, tak się dzieje _zawsze_ i od zawsze.

    Już jasne?

    --
    Trefniś

  • 59. Data: 2020-04-21 20:23:48
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 23:54 nadir <n...@h...org> pisze:

> [...]
    >
    > I niby rozwiązaniem problemów i wątpliwości z numerami alarmowymi w
    > VoIP-ach jest rozmowa z żywym operatorem? Bo jeżeli tak, to to jest

    Oczywiście!
    Niby techniczna grupa, a wyobraźnia u niektórych wręcz na poziomie
    upośledzenia.

    ZAWSZE operator 112 rozmawia z dzwoniącym, ZAWSZE trzeba dokładnie opisać
    sytuację i ZAWSZE trzeba podać lokalizację zdarzenia (a nie TELEFONU, jak
    uparcie chcą niektórzy).
    Zawsze też padają pytania o personalia itd.

    Skype mógłby zapytać zaledwie o kraj, którego służby chcemy o czymś
    powiadomić.
    Proste.
    Ech...

    --
    Trefniś

  • 60. Data: 2020-04-21 20:25:33
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 23:38 <a...@i...pl> pisze:

    (...)
    > faktycznie coś tu nieźle śmierdzi - jak zwykle: lenistwem!
    > do roboty, zasrańcy!

    Odpisałem lepiej rozgarniętym kolegom.
    Już zajarzyłeś, CKM, czy robota cię przerasta?

    --
    Trefniś