  • 11. Data: 2015-10-03 13:57:41
    Temat: Re: jaką kartę graficzną warto kupić?
    Od: bufi <b...@l...com>

    Dnia 30.09.2015 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> napisał/a:

    > Czy ktoś z Was nie przerabiał podobnego porównania ze znacznie droższymi
    > używanymi kartami graficznymi? Takimi za 300-500zł?
    > Od razu dopowiem że łączenie 2 razem, albo potwory pożerające 150wat -
    > nie wchodzą w grę.

    Radeony sobie odpusc. Wlasciwie wszystkie żrą prądu jak mala firma. Im starsze, tym
    gorzej.
    Popatrz na GTX 750Ti, wydajnosc dobra jak na te klasę i pradu bierze tyle co nic.
    Nawet na 300W mozesz spokojnie pracowac. Cena nie jest mala, ale to Ci starczy na
    pare lat.

    > Pozdrawiam
    > ToMasz

    P.

  • 12. Data: 2015-10-03 15:15:58
    Od: "Wojciech" <W...@W...com.pl>

    To ja się przyłączę. Potrzebuję kartę AGP 8x lub 4x.
    Chciałbym nową.

    Wojtek

  • 13. Data: 2015-10-03 17:01:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 3 Oct 2015 15:15:58 +0200, Wojciech napisał(a):

    > To ja się przyłączę. Potrzebuję kartę AGP 8x lub 4x.
    > Chciałbym nową.

    Z nowych, to np. w morele.net widzę jedynie EVGA GeForce 6200. Komputronik
    ma na stanie również tylko taką kartę.

    Innymi słowy - grzebalnictwo po Allegro, albo tylko ten GF 6200. Specjalnie
    na tym nie poszalejesz, ale cokolwiek wyświetli.

    [ It's not how many ideas you have. It's how many you make happen. ]
    [ (Juan C. Santiago) ]

  • 14. Data: 2015-10-03 17:13:55
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-10-03 o 13:57, bufi pisze:

> [...]
    > Nawet na 300W mozesz spokojnie pracowac. Cena nie jest mala, ale to Ci starczy na

    Stare Nvidie za to brały 2 razy więcej prądu niż Radeon o takiej samej
    wydajności. Dopiero niedawno Nvidia to zmieniła, ale sporo lat
    potrzebowała, aby zmniejszyć pobór prądu.

    Więc nie generalizuj i nie staraj się sugerować, że NVIDIA jest i była
    pod tym względem super :P

  • 15. Data: 2015-10-03 17:23:28
    Od: "Wojciech" <W...@W...com.pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    fo...

> [...]
    > Specjalnie
    > na tym nie poszalejesz, ale cokolwiek wyświetli.

    Dziękuję.
    Mam nadzieję, że jej szyna 64bitowa nie będzie stanowiła przeszkody
    we współpracy z komputerem z czasów 32bitów.

    Wojtek

  • 16. Data: 2015-10-03 17:45:25
    Od: bufi <b...@l...com>

    Dnia 03.10.2015 BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał/a:

    > Stare Nvidie za to brały 2 razy więcej prądu niż Radeon o takiej samej

    Dlatego polecilem 750Ti, bo w tej chwili Nvidia absolutnie nie ma konkurencji
    o podobnej wydajnosci.

    > wydajności. Dopiero niedawno Nvidia to zmieniła, ale sporo lat
    > potrzebowała, aby zmniejszyć pobór prądu.

    Wazne, ze im sie udalo. Radeon dalej wypuszcza grzejniki.

    > Więc nie generalizuj i nie staraj się sugerować, że NVIDIA jest i była
    > pod tym względem super :P

    Że "jest", to wiem z pewnoscia. A o "była" nic nie wspominalem.

    P.

  • 17. Data: 2015-10-03 19:41:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 3 Oct 2015 17:23:28 +0200, Wojciech napisał(a):

> [...]
    > Mam nadzieję, że jej szyna 64bitowa nie będzie stanowiła przeszkody
    > we współpracy z komputerem z czasów 32bitów.

    64-bitowa szyna do pamięci karty graficznej nie ma nic do rzeczy odnośnie
    64- czy 32-bitowości systemu operacyjnego. :D

    [ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 18. Data: 2015-10-03 19:57:27
    Od: "Wojciech" <W...@W...com.pl>

    fo...

    > 64-bitowa szyna do pamięci karty graficznej nie ma nic do rzeczy odnośnie
    > 64- czy 32-bitowości systemu operacyjnego. :D

    OK. Cieszę się.

    Wojtek