  • 11. Data: 2009-02-10 16:16:30
    Temat: Re: jeszcze jeden Plener ślubny
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Niedzwiedz pisze:
    > W styczniu jak to w styczniu , raz zima raz błoto, nadal doskwiera mi
    > brak zdjęć na grupie wiec dalej prowadzę mini krucjatę zachęcająca do
    > wrzucania zdjęć.
    > Dziś kilka zdjęć z pleneru ślubnego w styczniu :)
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/2009/02/przez-lasm
    ge-i-metro.html

    Zima i błoto są piękne :)
    A zdjęcia... estetyczne. Pasuje mi krzywy kadr do metra, bo jest
    sugestywny. Krzywe kadry dają dynamikę i nie pasują mi tam, gdzie jest
    statycznie do bólu, co jest obecnie nadużywane. Poza tym wszyscy znają
    moje zdanie na temat fotografii ślubnej, więc nie będę się powtarzał :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-02-10 16:50:38
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    > Dziś kilka zdjęć z pleneru ślubnego w styczniu :)
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/2009/02/przez-lasm
    ge-i-metro.html

    Podoba mi się to z odbitym pocałunkiem w lustrze. Najpierw myślałem, że to
    jakaś reklama w tle. A jednak lustro :)

    Matusz

  • 13. Data: 2009-02-10 17:11:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > wychowanych na ideałach zmonopolizowanych przez zbrodniarzy mediów
    > (tak, uważam, że poziom wszelkich eremefów, polsatów czy gazetek
    > kolorowych dla kwok kwalifikuje się do masowej zbrodni przeciwko
    > mózgom) centrum handlowe jest dobrem najwyższym, odpowiednikiem
    > świątyni, źródłem szczęścia i sensem życia, do którego podąża się w
    > weekend w nagrodę za dobrą pracę od 9 do 19 w pozostałe dni. Wydaje
    > się to przesadą, ale naprawdę, obserwacja niektórych, zwłaszcza
    > lepiej sytuowanych ludzi prowadzi do takich wniosków. Zresztą...

    To ich srodowisko naturalne wiec czemu sie dziwic...

  • 14. Data: 2009-02-10 17:26:28
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ee dlaczego :) cos innego zawsze fajne :D

    moze dlatego ze nie trawie galerii. Zreszta, zlituja sie chlopie sa granicze
    kichu
    i wiochy :)

    Roger

  • 15. Data: 2009-02-10 17:35:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > To ich srodowisko naturalne wiec czemu sie dziwic...

    Tak mi się przypomniało - kilka lat temu w pewnej nieistniejącej już
    niewielkiej agencji reklamowej w Krakowie mieszczącej się w wyjątkowo
    urokliwym miejscu, na skraju Lasu Wolskiego (to taki... krakowski
    central park, tylko ładniejszy), pytam: "Byliście tam kiedyś?'' - ''Nie,
    nigdy, po co?''

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 16. Data: 2009-02-10 17:37:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > moze dlatego ze nie trawie galerii. Zreszta, zlituja sie chlopie sa granicze
    > kichu
    > i wiochy :)

    A teraz sobie tak myślę, że chętnie bym pstryknął taką imprezę, ale jako
    drugi.
    Tylko ani by tego nie kupili, ani nie chcieli oglądać :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że sprzęt to gówno/

  • 17. Data: 2009-02-10 18:13:19
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > uważam, że poziom wszelkich eremefów, polsatów czy gazetek kolorowych
    > dla kwok kwalifikuje się do masowej zbrodni przeciwko mózgom)

    Off-topicznie ale... Janko - dobrze, że są jeszcze tacy ludzie jak Ty.

    --
    f1969

  • 18. Data: 2009-02-10 18:28:36
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim
    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > dla kwok kwalifikuje się do masowej zbrodni przeciwko mózgom) centrum
    > handlowe jest dobrem najwyższym, odpowiednikiem świątyni,

    Demonizujesz. Ja osobiście nie znam ani jednej osoby, która traktowałaby
    centrum handlowe inaczej, niż jakie miejsce, w którym można bez
    większego wysiłku kupić to, co akurat jest potrzebne do życia czy do frajdy.

    Pozdrowienia
    Janek
    http://www.astercity.net/~janekr/
    http://www.astercity.net/~janekr/fotokicz.htm

  • 19. Data: 2009-02-10 18:48:54
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > To ich srodowisko naturalne wiec czemu sie dziwic...

    Nie ogladaliscie "Szczurow z supermarketu" ? ;-)

    Pzdr,
    Blazej

  • 20. Data: 2009-02-10 18:53:13
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Nie ogladaliscie "Szczurow z supermarketu" ? ;-)

    Nie.