  • 1. Data: 2009-02-09 20:16:50
    Temat: skradziono D 90 + obiektywy nikkor tokina szczecin NAGRODA!!!
    Od: " idalian" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam,
    dn. 06.02.2009 (szczecin , szczecinie) skradziono mi mojego nikona i
    obiektywy:(

    gdyby ktoś natknął się na podejrzany zestaw lub elementy:

    nikon d 90 -nr ser. 6041453
    nikkor 18 - 200 /3.5-5.6 -nr ser. 3288291 +filtr uv
    nikkor 50/1.8 -nr ser. 0771239 + filtr uv
    tokina 11 - 16 /2.8 -nr ser. 8219770
    torba lowepro, kable, karta

    byłabym bardzo wdzięczna za wszelką pomoc....

    NAGRODA 2.000 zł

    601 74 6006

    pozdrawiam,
    smutna idalian :cry:

  • 2. Data: 2009-02-09 20:24:02
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 20:16:50 +0000 (UTC), idalian napisał(a):

    > pozdrawiam,
    > smutna idalian :cry:

    Żeby surwielom złodziejom pousychały...
    Nie pomogę, bom nie ze Szczecina, ale współczuję strasznie!
    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2009-02-09 20:46:15
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > nikon d 90 -nr ser. 6041453
    > nikkor 18 - 200 /3.5-5.6 -nr ser. 3288291 +filtr uv
    > nikkor 50/1.8 -nr ser. 0771239 + filtr uv

    w jakich okolicznosciach to sie stalo ?..

    CeZ__134

  • 4. Data: 2009-02-09 22:39:18
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 20:16:50 +0000 (UTC), idalian napisał(a):

    > NAGRODA 2.000 zł

    Gdybym natknął na taki zestaw, zatrzymałbym i zgłosiłbym do policji. Ani
    grosza za to nie chcę.

    > smutna idalian :cry:

    Współczuję!

    Ale przy okazji powinnaś zapoznać się z jedną z podstawowych reguł prawa
    Murphy'ego o życiu. Skradzione rzeczy bardzo bardzo rzadko odzyskuje się!

    Złość Ci przejdzie. Kup nowy zestaw i ciesz się fotografią.

    Jedyną pożyteczną rzecz można w tej sytuacji zrobić to dać sobie i nam
    nauczkę z tego co się wydarzyło. Opisuj jak to się stało. Proszę innych
    okradzionych o swoje historie. Zgromadzę te wszystkie historie i napiszę
    stronę o okolicznościach kradzieży sprzętu fotograficznego.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-02-09 22:45:50
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 23:39:18 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > ... napiszę
    > stronę o okolicznościach kradzieży sprzętu fotograficznego.

    Tzn. najlepiej chyba dać gdzieś w FAQ grupy.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 6. Data: 2009-02-09 22:57:10
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał
    w wiadomości news:1icfod3zk116r.s4supfwd77b2.dlg@40tude.net...

    > Tzn. najlepiej chyba dać gdzieś w FAQ grupy.

    To od razu dopisac tam, ze: nie jezdzic samemu nocami pociagami PKP do
    klasy pospiesznego wlacznie.
    Przyklad z zycia sprzed paru dni. Pociag POSP relacji Kielce - Warszawa,
    godz. ok 4 nad ranem. 2 osoby w przedziale. Jedna nagle wychodzi, drugiej
    robi sie nagle cos sennie. Zamyka (w jej mniemaniu) na chwilke oczy. Po
    przebudzeniu - gdzie sa moje pieniadze, komorka, aparat. Przestrzegam.

    Thomas

  • 7. Data: 2009-02-09 23:23:14
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:
    > Tzn. najlepiej chyba dać gdzieś w FAQ grupy.

    No i potem człowiek sprzętu nie weźmie w góry, w aucie nie zostawi, albo
    właśnie na odwrót - pod prysznic z aparatem pójdzie, bo komuś ukradli
    jak się kąpał i nie słyszał wyłamanych drzwi.

    Również współczuję sprzętu, ale to tylko sprzęt.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 8. Data: 2009-02-09 23:50:51
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Piotr wrote:

    > Żeby surwielom złodziejom pousychały...
    > Nie pomogę, bom nie ze Szczecina, ale współczuję strasznie!

    No nie ma to, jak cos wniesc do sprawy :-|

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-02-10 07:06:04
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 00:50:51 +0100, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > No nie ma to, jak cos wniesc do sprawy :-|

    Dałem ile miałem...
    A jakby po linii pożyteczności się gapić, to z tych dwóch postów
    wybrałbym jednak swój.
    pzdr
    Piotr