  • 21. Data: 2009-02-10 18:54:12
    Temat: Re: jeszcze jeden Plener ślubny
    Od: p...@p...onet.pl

    > Dziś kilka zdjęć z pleneru ślubnego w styczniu :)

    Ckliwe, przeslodzone, udziwnione np. ultraszerokim katem. Coz nie podoba mi sie
    to nic a nic.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2009-02-10 18:59:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:
    > Demonizujesz. Ja osobiście nie znam ani jednej osoby, która traktowałaby
    > centrum handlowe inaczej, niż jakie miejsce, w którym można bez
    > większego wysiłku kupić to, co akurat jest potrzebne do życia czy do
    > frajdy.

    Ja znam dużo ludzi...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-02-10 19:11:38
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:

    > Ja znam dużo ludzi...

    Może za mało dogłębnie?

    --
    Pozdrowienia
    Janek

  • 24. Data: 2009-02-10 19:46:13
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim

    > Może za mało dogłębnie?

    Albo za dużo... Adam, weź trabanta albo Gx co tam teraz masz i dorób
    więcej tych z marną luminancją, bo to jest zacne:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/03/2.htm

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 25. Data: 2009-02-10 20:18:11
    Od: m...@a...net.pl

    >Ja znam dużo ludzi...

    I czujesz sie duzo lepszy. Dobrze! tak trzymac... co nie?

  • 26. Data: 2009-02-10 20:33:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m...@a...net.pl pisze:

    > I czujesz sie duzo lepszy. Dobrze! tak trzymac... co nie?

    Nie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /siedzę tu sobie garbaty i chudy, choć z brzuchem i odgrzaną pizzę zażeram/

  • 27. Data: 2009-02-11 00:19:10
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    p...@p...onet.pl pisze:

    > Ckliwe, przeslodzone, udziwnione np. ultraszerokim katem. Coz nie podoba mi sie
    > to nic a nic.
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    cieszy mnie to :) liczę ze sie odwdzięczysz się kreatywnościom
    jakąkolwiek na tym forum
    (to nie jest atak to prośba)

    --
    Niedzwiedz

    www.mariuszspruch.pl - Fotografia Slubna
    www.mariuszspruch.blogspot.com - fotoblog niedzwiedzia

  • 28. Data: 2009-02-11 10:23:02
    Od: p...@p...onet.pl

    > cieszy mnie to :) liczę ze sie odwdzięczysz się kreatywnościom
    > jakąkolwiek na tym forum
    > (to nie jest atak to prośba)
    >

    > --
    > Niedzwiedz

    Tak jak juz ktos pare dni temu Ci napisal -traktujesz bardzo osobiscie i
    personalnie krytyke swoich zdjec. Skoro wystawiasz linki do swoich prac to albo
    robisz to bo chcesz sie podkrecic jaki to nie jestes wielki, albo dowiedziec co
    i dlaczego ludzie o tym sadza. Skoro oczekujesz, ze poza krytyka podam jakis
    pozytywny przyklad - ok. Dla mnie wyznacznikiem dobrej fotograficznej roboty
    slubnej jest np.to co robi M.Warda. Ale oczywiscie to tez rzecz gustu i dyskusji.
    Pozdrawiam
    Piotr
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2009-02-11 17:09:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tak przy okazji gazetek - na sąsiedniej grupie ktoś wrzucił - cudo :)
    http://www.wykop.pl/ramka/135838/zbior-przerazajacyc
    h-artykulow-z-faktu
    (nie tylko pierwsze)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /niestety, humaniści bywają równie głupi jak umysły ścisłe/