  • Data: 2010-09-08 23:36:41
    Temat: Re: kamyczek do ogrodka Cavallino - KIA Ceed :-)
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" wrote:
    > W tym przypadku coś się musiało zmienić i może to być podstawą do dochodzenia
    swoich
    > racji. Dlatego - Cavallino - czekamy na wykresy przed modyfikacją i po.

    Na grupie był link do dyskusji na jakimś forum fanów cee_apostrof_d
    i były tam wykresy. Nowy soft przesuwa krzywą momentu bardzo
    mocno w górę, pogorszenie elastyczności jest stuprocentowe. Ciekawi
    mnie, czy to wpływa na przyśpieszenie 0-100, którym chwalą się
    producenci w danych technicznych. Jak czytałem ten temat, nikt takich
    informacji nie podał. Jeśli max moc i max moment są niezmienione,
    ciężko będzie cokolwiek producentowi udowodnić...

    Jeśli ktoś posiada taką kijankę, niech przed wizytą w serwisie śmignie
    na hamownię, poprosi o zapisanie i wydrukowanie wykresu, zmierzy
    0-100 i zrobi jeszcze raz taki test po zmianie softu. Chętnie poczytam
    i pooglądam wyniki. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter