  • 1. Data: 2009-11-25 14:04:33
    Temat: kanapew zgubilem :/ trasa radom-jaknki
    Od: panadol <k...@g...com>

    Jakby komus wpadła na tej trasie w oko kanapa brązowa od SHL M11
    polecam się :) . Wczoraj wioząc nowy nabytek na lawecie motocyklowej
    niestety okazalo sie ze nie byla dobrze przypieta do motocykla....
    szukalem pytalem na CB. Jeden czlowiek twierdzil ze widzial wrcalem
    sie ale niestety juz nie znalazlem..
    Pozdrawiam
    PanAdol

    Tygrys '01
    SHL M11 (bez kanapy :( )

  • 2. Data: 2009-11-25 22:47:33
    Temat: Re: kanapew zgubilem :/ trasa radom-jaknki
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "panadol" napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
> [...]
    > niestety okazalo sie ze nie byla dobrze przypieta do motocykla....
    > szukalem pytalem na CB. Jeden czlowiek twierdzil ze widzial wrcalem

    To kupa mięci gdyby ktoś się szukał kolejnego argumentu dlaczego
    motocykle lepiej wozić busem niż na lawecie.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2009-11-26 08:59:14
    Od: panadol <k...@g...com>

    On 25 Lis, 23:47, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > To kupa mięci gdyby ktoś się szukał kolejnego argumentu dlaczego
    > motocykle lepiej wozić busem niż na lawecie.

    Tez juz bede o tym pamietal ze jak moto nie moje-czyli nie wiem co
    przykrecone a co nie juz lepiej ze statoila z plandeką przyczepke
    wziasc niz opcje lawety.
    Kanapa juz zamowniona na alledrogo.
    Pzdr
    PanAdol

  • 4. Data: 2009-11-26 09:24:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    panadol napisał(a):
> [...]
    > niestety okazalo sie ze nie byla dobrze przypieta do motocykla....
    > szukalem pytalem na CB. Jeden czlowiek twierdzil ze widzial wrcalem

    Oj a kanapa do emjedynastki to trudno dostepna :) swoja tez kiedys
    zgubilem jak enduro uprawialem na stojaka. Jak se siaglem to mnie dolot
    zassal.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki