  • Data: 2009-03-09 13:06:04
    Temat: Re: kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na
    > gwarancji?
    > Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat

    Teoretycznie w każdym sklepie który prowadzi sprzedaż produktu Kingstona -
    bo przecież te wyroby posiadają dożywotnią gwarancję :-)
    Praktycznie - nigdzie. :-)
    Przerabiałem ten problem jakieś 2-3 lata temu. Bez paragonu nic nie
    zdziałałem.
    Nawet w Wilk Elektronik, który swego czasu szczycił się dystrybucją i
    dożywotnią gwarancją Kingstona - nic bez paragonu nie zdziałałem.
    W przypadku PL, dożywotnia gwarancja to chwyt marketingowy. Za to za
    granicą - chociażby w DE - działa to znacznie lepiej - nie trzeba zadnych
    paragonów.

    http://www.kingston.com/europe/warranties/jul2008/pl
    root.pdf
    Daj znać jeżeli udało Ci się znaleźć jakąś metodę bez dokumentu zakupu.

    Powodzenia. Reksio