  • 1. Data: 2009-03-09 11:35:43
    Temat: kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na gwarancji?
    Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat

  • 2. Data: 2009-03-09 12:50:24
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "derty" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na
    > gwarancji?
    > Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat

    dożywotnia czyli do końca żywota sprzętu - 2-3 lata

  • 3. Data: 2009-03-09 13:06:04
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na
    > gwarancji?
    > Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat

    Teoretycznie w każdym sklepie który prowadzi sprzedaż produktu Kingstona -
    bo przecież te wyroby posiadają dożywotnią gwarancję :-)
    Praktycznie - nigdzie. :-)
    Przerabiałem ten problem jakieś 2-3 lata temu. Bez paragonu nic nie
    zdziałałem.
    Nawet w Wilk Elektronik, który swego czasu szczycił się dystrybucją i
    dożywotnią gwarancją Kingstona - nic bez paragonu nie zdziałałem.
    W przypadku PL, dożywotnia gwarancja to chwyt marketingowy. Za to za
    granicą - chociażby w DE - działa to znacznie lepiej - nie trzeba zadnych
    paragonów.

    http://www.kingston.com/europe/warranties/jul2008/pl
    root.pdf
    Daj znać jeżeli udało Ci się znaleźć jakąś metodę bez dokumentu zakupu.

    Powodzenia. Reksio

  • 4. Data: 2009-03-09 14:03:25
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 14:06:04 +0100, Reksio napisał(a):

> [...]
    > W przypadku PL, dożywotnia gwarancja to chwyt marketingowy. Za to za
    > granicą - chociażby w DE - działa to znacznie lepiej - nie trzeba zadnych

    Kiedyś zrealizowałem dożywotnią gwarancję na pamięć RAM w Axelu w Gdańsku.
    Nie miałem żadnego dowodu zakupu, ale na module była ich naklejka (plomba).
    W sklepie nie chcieli przyjąć, ale w serwisie przyjęli.

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2009-03-09 14:06:05
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (plomba).
    > W sklepie nie chcieli przyjąć, ale w serwisie przyjęli.

    ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAM
    taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja

  • 6. Data: 2009-03-09 14:25:47
    Temat: Re: kingston gdzie zrealizowa??????????????????????
    Od: grafi <g...@x...poczta.onet.pl>

    derty pisze:
    > ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAM
    > taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja

    Ale o tym dowiadujesz sie dopiero w momencie awarii. W dniu zakupu
    wyglada to super, jak opalenizna politykow.

    grafi

  • 7. Data: 2009-03-09 14:57:47
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "derty" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na
    > gwarancji? Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat

    Wyślij bezpośrednio do producenta :-)

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2009-03-09 15:50:34
    Od: "shapyr" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "derty" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na
    > gwarancji?
    > Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat

    Zgłoś tutaj: http://ultramedia.pl/centrum_serwisowe_firmy_kingsto
    ne.html -
    korzystałem i polecam. Wysłałem pendriva bez paragonu i opakowania i
    otrzymałem nowego.

  • 9. Data: 2009-03-09 19:37:01
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 09.03.2009 15:06, derty pisze:
    > taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja

    Gwarancja nie ma nic wspólnego ze sklepem. To jest umowa
    klienta bezpośrednio z producentem. Jak chcesz korzystać
    z gwarancji -- kontaktuj się z producentem sam, a nie przez
    sklep.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2009-03-09 19:56:57
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "derty" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > dożywotnia czyli do końca żywota sprzętu - 2-3 lata

    No to nie do konca tak.. bo znaczenie slowa definiuje producent...
    ale generalnie dozywotnia oznacza do konca cyklu produkcyjnego + x lat
    trzymania stanow magazynowych. W przypadku produktow sieciowych spotkalem
    sie z wartoscia x=5

    Pozdrawiam
    Michal