  • 1. Data: 2011-01-13 13:13:12
    Temat: kolejny kit?
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    jest sens wypróbować czy to dla frajerów?
    http://www.mango.pl/hity_mango/scratch_free

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2011-01-13 13:42:20
    Temat: Re: kolejny kit?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > jest sens wypróbować czy to dla frajerów?
    > http://www.mango.pl/hity_mango/scratch_free

    Niezależnie od tego czy to kit, ten sam zestaw kupisz w normalnych sklepach
    lub na Allegro za jakieś 50zł.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2011-01-13 13:48:56
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 13 Sty, 13:42, "=Marcos="
    <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> wrote:
    > Niezale nie od tego czy to kit, ten sam zestaw kupisz w normalnych sklepach
    > lub na Allegro za jakie 50z .

    Dokładnie. Ale i tak uważam, że to kit.

  • 4. Data: 2011-01-13 13:52:53
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Zauwaz w ktora strone "mazakuja"....
    Wyglada na film od tylu, mazak robi ryse:)

  • 5. Data: 2011-01-13 14:02:46
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:igmrtb$cp3$1@inews.gazeta.pl...

    > Niezależnie od tego czy to kit, ten sam zestaw kupisz w normalnych
    > sklepach lub na Allegro za jakieś 50zł.
    No właśnie widziałem różne takie patenciarstwa, co to dwie wizyty w myjni
    przetrzymywały. Nie tyle mi chodzi o cenę, bo się można zebrać w 3-4 kumpli
    i kupić na spółę. Zastanawiam się nad trwałością i skutecznością. Jestem w
    stanie uwierzyć, że rysa wypełnia się jakąś utwardzalną substancją, ale jak
    to się ma dostosować do koloru??

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2011-01-13 14:53:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/01/2011 12:52, wchpikus wrote:
    > Zauwaz w ktora strone "mazakuja"....
    > Wyglada na film od tylu, mazak robi ryse:)

    Nie moze byc, w koncu amerykanscy naukowcy udowodnili dzialanie. Niezly kit.

    Taki cudowny srodek z ameryki, a nie mozna go kupic nigdzie poza polskim
    sklepikiem telewizyjnym. Mhm.

    Kamil

  • 7. Data: 2011-01-13 14:54:58
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    Tak myśle, że gdyby kupić kilka takich flamastró to mozna całe auto sobie
    narysowac ;-)
    Mango.
    Myśle, że autor tego postu jest zarazem sprzedawca.
    A i zgadzam sie z przedmowca - pisak jest bialy a film puszczony od tylu.
    Dobrze, ze glos lektora nagrany od lewej do prawej :-)
    RK

  • 8. Data: 2011-01-13 14:55:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > skutecznością. Jestem w stanie uwierzyć, że rysa wypełnia się jakąś
    > utwardzalną substancją, ale jak to się ma dostosować do koloru??

    zarysowania to glownie naruszony clar czyli zew. lakier bezbarwny ochronny, jak
    masz auto z rysa do podkladu to lipa. Zauwaz ze auto w taka pogode jak ta
    (czyli caly czas mokre) wyglada znacznie lepiej, wszystkie male ryski znikaja
    bo swiatlo sie lepiej rozprasza na lakierze. Caly sekret.

  • 9. Data: 2011-01-13 15:42:42
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > zarysowania to glownie naruszony clar czyli zew. lakier bezbarwny
    > ochronny, jak masz auto z rysa do podkladu to lipa.
    No więc niestety - rysa przez całą długość auta, do podkładu (zrobiona
    specjalnie czymś ostrym). Widać bardzo, bo lakier ciemny, podkład jasny.
    Gość z zakładu zajmującego się m.in. renowacją lakieru podsumował usunięcie
    wstępnie na 1-1,2k i nie będzie znaku. Nie pytałem, czy robi to pisakiem z
    Allegro. :)
    I co tu zrobić?

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2011-01-13 15:58:25
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości news:ign34v$kkt$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > Gość z zakładu zajmującego się m.in. renowacją lakieru podsumował usunięcie

    Za tyle to lakiernik chciał polakierować dwa elementy mojej yariski.
    I to z drobną naprawą blacharską - czyt. rysy z wgnieceniami.