  • 1. Data: 2014-12-26 23:46:54
    Temat: kolesie romana
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co to się zrobiło z elektrodom?
    już w ogóle nie można zdobyć w jakikolwiek sposób punktów, żeby móc
    pisać na forum?
    o kurde - europa pełnom gembom... albo dupą...

  • 2. Data: 2014-12-27 09:40:36
    Temat: Re: kolesie romana
    Od: Luke <l...@l...net>

    > już w ogóle nie można zdobyć w jakikolwiek sposób punktów, żeby móc
    > pisać na forum?

    Te punkty są jak bitcoiny - to waluta deflacyjna.

    ;)

  • 3. Data: 2014-12-29 10:16:45
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Dziwisz sie? Elektroda to teraz zbiorowisko wszelkiej masci szubrawcow
    tak jak SEP ktory daje uprawnienia nawet sprzataczkom.

  • 4. Data: 2014-12-29 13:35:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Dec 2014 10:16:45 +0100, LeonKame <k...@l...com>
    wrote:
    > Dziwisz sie? Elektroda to teraz zbiorowisko wszelkiej masci
    szubrawcow
    > tak jak SEP ktory daje uprawnienia nawet sprzataczkom.

    Jakiś przykład z życia/autopsji w temacie tych uprawnień?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-12-29 14:00:23
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-12-29 o 13:35, Marek pisze:
    > szubrawcow
    >
    > Jakiś przykład z życia/autopsji w temacie tych uprawnień?

    Za dużo od niego wymagasz. Przecież on się zajmuje strzyżeniem baranów.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2014-12-29 15:00:48
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Nie badz taki madry, skoro potrzebujecie przykladow to chyba oderwani od
    rzeczywistosci jestescie. Ja na codzien w pracy spotykam "elektrykow" z
    uprawnieniami SEP bo tylko takowy papier posiadaja z wyksztalcenia sa
    piekarzami, malarzami, hydraulikami i czym tam sie jeszcze da.

    SEP wydaje uprawnienia byle komu i byle jak kiedys trzeba bylo miec
    dyplom szkoly dzisisj kilka papierkow wystarczy. SEP to stowarzyszenie
    ciuli nie elektrykow

  • 7. Data: 2014-12-29 17:34:41
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 29.12.2014 13:35, Marek wrote:
    > szubrawcow
    >
    > Jakiś przykład z życia/autopsji w temacie tych uprawnień?

    Oczywiście, że tak. Sam osobiście znałem osobnika, który o prądzie
    elektrycznym wiedział tyle, że jest w gniazdku w ścianie, a miał E do
    1kV, bo miał w pracy bliską "styczność" (znaczy się za pośrednictwem
    młotka głównie) z urządzeniami elektrycznymi trochę większej mocy, tak
    po kilkanaście kVA.
    Od samego egzaminatora zaś słyszałem, że przeprowadzał egzamin dla
    pracowników piekarni bo PIPa im wlepiła karę za nieposiadanie uprawnień
    E - urządzenia którymi się posługiwali to oczywiście piece elektryczne i
    mieszadła do ciasta.

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2014-12-29 19:19:18
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-12-29 o 15:00, LeonKame pisze:
> [...]
    >
    > SEP wydaje uprawnienia byle komu i byle jak kiedys trzeba bylo miec
    > dyplom szkoly dzisisj kilka papierkow wystarczy.

    A kiedy konkretnie trzeba było mieć dyplom? Mam E już chyba ze 20 lat i
    nie przypominam sobie żeby wymagano dyplomu szkoły o profilu elektrycznym.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2014-12-29 19:21:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > szubrawcow
    >
    > Jakiś przykład z życia/autopsji w temacie tych uprawnień?

    Robiłeś kiedyś SEP? Jeśli tak to powinieneś wiedzieć o czym mowa. Jeśli
    nie to zrób.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 10. Data: 2014-12-29 19:44:18
    Od: l...@g...com

    użytkownik Jakub Rakus napisał:

> [...]
    > pracowników piekarni bo PIPa im wlepiła karę za nieposiadanie uprawnień
    > E - urządzenia którymi się posługiwali to oczywiście piece elektryczne i

    Trzeba powiadomic tych od defibrylatora.