-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej
Date: Fri, 11 Jun 2010 19:42:41 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 76
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <huilqu$l7u$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
<hujhbm$345$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
<hujonm$e0d$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
<hujqrm$ip2$1@news.onet.pl> <h...@p...onet.pl>
<hukrgu$g8n$1@news.onet.pl> <h...@p...onet.pl>
<hum2q7$e3h$1@news.onet.pl> <h...@p...onet.pl>
<hunfom$sf5$1@news.onet.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-217-96-243.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1276303465 12217 76.217.96.243 (12 Jun 2010 00:44:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Jun 2010 00:44:25 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <hunfom$sf5$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288219
[ ukryj nagłówki ]"Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
news:hunfom$sf5$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości news:
>
>>> Nie, sądzę że coś spieprzył w tym silniku.
>>> I że mechanik postępuje prawidłowo nie ryzykując jeśli wie o zagrożeniu.
>>
>> Przecież nie mówimy ogólnie o silniku tylko o dziurze w misce olejowej.
>
> Która jak powszechnie wiadomo jest częścią koła.
Chyba odróżniasz miskę olejową od całego silnika?
W szczególności ta sama miska może być użyta w kilku silnikach.
>>> Ale na czym ona polega?
>>> Sugerujesz, że w jednym Punto potrafią spuścić olej korkiem, a w drugim
>>> nie?
>>> ROTFL !!!!
>>
>> Sądzę że mogą wiedzieć o tym, że nie używają kluczy dynamometrzycznych
>> i że często ten gwint już jest skopany w momencie gdy klient od nich
>> wyjeżdza
>> z warsztatu i jest jakieś tam ryzyko że śruba zostanie w ręce przy próbie
>> odkręcania :-)
>
> Problem w tym, że to było nowe auto, z nigdy nie odkręcanym gwintem, więc
> nie trafiłeś.
> Wymyślaj swoje bzdety dalej.
> Widzę że z Ciebie jest niezły mitoman i fantasta, najbardziej lubisz
> udzielać się w tematach o których nie masz zielonego pojęcia.
Nie mitoman tylko się rutynowo spotykam z autem potraktowanym siłowo
na stacji obsługi - ten korek jest dokręcany tak jakby mechanicy brali
udział
w konkursie na to "kto dokręci mocniej aby następny nie umiał odkręcić".
Wśród dzieci jest taka podobna zabawa z zakrecaniem butelki plastikowej
PET tak aby drugie dziecko nie dało rady odkręcić. Może im ta zabawa się
spodobała i zamiast dokręcać tyle ile producent nakazał dokręcają na siłę.
>>> Takie odsysanie to dla mechaniora więcej roboty niż normalny sposób.
>>
>> Czy ja wiem...
>
> Ale ja wiem, bo się przyglądałem na przeglądach.
>
>
>>Nie byłoby takie popularne gdyby nie było wygodniejsze...
>
> Nie jest popularne.
> Serwisowałem z 10 aut, w tym z 5 w tym właśnie ASO i nigdy nie używali
> odsysania poza tym silnikiem.
>
>>>> Jak mi pokażesz takie zalecenie producenta podpisane FIAT
>>>
>>> LOL
>>> Nie ośmieszaj się.
>>> Pokaż mi zalecenie producenta podpisane Fiat, które każe co rok
>>> wymieniać wariator w tym silniku.
>>>
>>> A się dokładnie tak psuł.
>>>
>>> Łatwiej mi uwierzyć że coś jeszcze dali radę zepsuć, niż w to że
>>> mechanik z głupoty dokłada sobie roboty.
>>
>> Ja myślę że sobie nie dokłada roboty...
>
> Ja sądzę, że raczej próbujesz trzeszczeć na temat o którym nie masz
> pojęcia, a nie myślisz.
O metodzie z odsysaniem oleju dyskutowałem tu w usenecie ze dwa lata temu
i wynikalo z tej dyskusji że metoda jest jednak popularna z jakichś
powodów...
Nie wiem dlaczego zarzucasz mi że nie mam pojęcia o czymś naprawdę
trywialnym. To tak jak ktoś tu obok mi zarzucał że dopiero wczoraj czy we
wtorek pierwszy raz o tej metodzie usłyszałem, co jest również bujdą...
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.10 22:02 J.F.
- 19.06.10 15:26 Pszemol
- 19.06.10 15:55 J.F.
- 19.06.10 16:54 Pszemol
- 19.06.10 17:26 J.F.
- 19.06.10 18:04 Pszemol
- 19.06.10 19:22 J.F.
- 20.06.10 02:56 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-12 Cyna dylemat
- 2025-12-12 Warszawa => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-12 Warszawa => Architekt rozwiązań (Workday) - Legal Systems <=
- 2025-12-12 Warszawa => Dynamics 365 Commerce/POS Developer <=
- 2025-12-12 Wrocław => React Developer with knowledge of C++ <=
- 2025-12-12 Białystok => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-12-12 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność