  • 11. Data: 2012-12-11 14:35:33
    Temat: Re: kradziez kol
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ka76n0$ctp$1@node1.news.atman.pl...
    > tck nabazgrał(a):

    > Warszwa > Mokotów ??

    nie
    Lublin

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2012-12-11 14:36:35
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > Jak każdy zamek - jeśli złodziej ma do wyboru...
    >
    > MJ

    nie wiem czy to nie bylo pod jakies zamowienie
    jesczze sporo samochodow z ladnymi kolami stalo obok

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2012-12-11 14:37:16
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > nie
    > Lublin

    W koncu Polska B ;)

    sz.

  • 14. Data: 2012-12-11 15:12:47
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    tck nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    >>> http://www.top.net.pl/imag0335.jpg
    >>> http://www.top.net.pl/imag0336.jpg
    > nie
    > Lublin

    Bo na ostatniej fotce rejestracja WE XXXXX czyli Warszawa/Mokotów więc
    pewnie ktoś nie lubił stolicy :)

  • 15. Data: 2012-12-11 15:46:52
    Od: tÎż

    tck wrote:

    > Myslalem, ze te czasy juz minely, ze znikaja cale kola, ale dzisiaj rano
    > oto taki widoczek zauwazylem

    Może właściciele zdjęli koła i pojechali zmienić opony na zimowe? Mogło
    tak być...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-12-11 16:09:21
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości
    > Może właściciele zdjęli koła i pojechali zmienić opony na zimowe? Mogło
    > tak być...

    Ale czy przy tym wgniatali by blachę (ostatnia fotka)? No, może źle widzę...

    pozdr
    lublex

  • 17. Data: 2012-12-11 17:20:19
    Od: tÎż

    lublex wrote:

    > Ale czy przy tym wgniatali by blache (ostatnia fotka)? No, mo?e OEle
    > widze...

    Może coś nie wyszło? Mogło tak być...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2012-12-11 17:36:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Dec 2012 15:12:47 +0100 osobnik zwany Chris napisał:

    > Bo na ostatniej fotce rejestracja WE XXXXX czyli Warszawa/Mokotów więc
    > pewnie ktoś nie lubił stolicy :)

    WE to największe zgłebie firm leasingowych w Polsce. Wszystkie największe
    poza VW Leasing mają siedzibę na Mokotowie, zresztą w jednym kompleksie
    biurowym na Domaniewskiej. Więc te tablice kompletnie o niczym nie
    swiadczą.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2012-12-11 17:40:50
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > Może coś nie wyszło? Mogło tak być...

    Mogło... a właściwie... mogli/mgół...
    W Polonezie T. Royu do tego by nie doszło... (najmocmniejsze blachy 111,
    lepsze opinie o wszelkich zabezpieczeniach... ;)

    pozdr
    lublex

  • 20. Data: 2012-12-11 17:46:29
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    W dniu 2012-12-11 12:39, tck pisze:
> [...]
    > http://www.top.net.pl/imag0336.jpg
    > http://www.top.net.pl/imag0337.jpg
    > na szczescie zaden z okulawionych moj nie jest...

    u mnie to samo na osiedlu (KRK północ), synalki moczymordek naćpane
    kradną wszystko, nawet ukradli kiedyś dwa koła starego czinkłeczento,
    znikają tablice, radia, koła, kryzys panie kryzys...