  • 1. Data: 2012-04-02 21:14:42
    Temat: krew
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Nie chcemy Pana krwi i co pan nam zrobi

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,11463800,Krew_od_
    honorowych_krwiodawcow_dla_koncernow_farmaceutycznyc
    h_.html

    Zaczna placic i bedzie normalnie ?

    J.

  • 2. Data: 2012-04-02 23:02:06
    Temat: Re: krew
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-04-02 21:14, J.F pisze:
    > Zaczna placic i bedzie normalnie ?

    To bo im było nie na rękę więc można z góry przyjąć że tak się nie
    stanie. W końcu fajnie jest mieć taką maszynkę do robienia pieniędzy
    gdzie towar dostaje się za darmo a sprzedaje drogo.

  • 3. Data: 2012-04-02 23:03:02
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    > Nie chcemy Pana krwi i co pan nam zrobi
    >
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,11463800,Krew_od_
    honorowych_krwiodawcow_dla_koncernow_farmaceutycznyc

    Przecież to żadna nowość.
    Odpłatnie krew można oddawać od dawna, majątku nie zrobisz na tym :) nie
    wiem czy dobrze pamiętam za oddanie 400ml 150 pln chyab było.
    Nie trzeba krwi, można samo osocze? Nie znam się :)
    Ale dlaczego teraz wrze to się zastanawiam, dziennikarzyna wpadła na
    "trop" i się wydało to co było też w ulotkach stacji krwiodawstwa :)
    z 1 - 2 lata temu już był artykuł w jakiejś prasie popularnonaukowej.

  • 4. Data: 2012-04-02 23:23:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-02 21:03:02 +0000, Jawi <t...@p...pl> said:

    honorowych_krwiodawcow_dla_koncernow_farmaceutycznyc
    h_.html

    Zaczna

    > Przecież to żadna nowość.

    "Dodatkowy zapis w ankietach dla krwiodawców pojawił się w połowie lutego."

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-04-03 01:11:22
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-02 23:23, Bydlę pisze:

    > "Dodatkowy zapis w ankietach dla krwiodawców pojawił się w połowie lutego."

    no tak ten zapis to prawda

  • 6. Data: 2012-04-03 07:13:54
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał:
    >W dniu 2012-04-02 23:23, Bydlę pisze:
    [Wszystko NTG]

    Skąd się biorą tacy [...] ciagnacy dyskusje, które nie mają nic wspólnego z
    tematyką grupy?
    Muszą zaistnieć zawsze i wszędzie? Debil wątkotwórca przyciaga wszystkich
    pozostałych debili? Jak to jest?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 7. Data: 2012-04-03 10:29:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wspólnego z tematyką grupy?
    >Muszą zaistnieć zawsze i wszędzie? Debil wątkotwórca przyciaga
    >wszystkich pozostałych debili? Jak to jest?

    Krew z tematyka grupy ma jednak troche wspolnego :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-04-03 12:59:29
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Krew z tematyka grupy ma jednak troche wspolnego :-)

    Tez mi sie tak wydaje, nie ma do czasu, kiedy sie cos stanie na drodze:)
    Tam zawsze krew jest potrzebna.
    Apropo, tez jestem zasluzonym honorowym dawca i wiec co nieco o
    oddawaniu...przykre ale prawdziwe

  • 9. Data: 2012-04-03 14:37:06
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-02 23:03, Jawi pisze:

    > Przecież to żadna nowość.
    > Odpłatnie krew można oddawać od dawna, majątku nie zrobisz na tym :) nie
    > wiem czy dobrze pamiętam za oddanie 400ml 150 pln chyab było.

    To ciekawe. W mediach :-) mówili że w Polce handel organami (w tym
    krwią) jest zakazany.

  • 10. Data: 2012-04-03 14:59:59
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > [Wszystko NTG]
    > Krew z tematyka grupy ma jednak troche wspolnego :-)

    To moze jeszcze o hemoroidach podyskutujemy, albo o prezerwatywach? Przeciez
    tez z tematem grupy maja _troche_ wspolnego?

    --
    Axel