  • Data: 2015-10-13 23:17:12
    Temat: Re: kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Oct 2015 22:55:19 +0200, Tom N napisał(a):

    > Tomasz Pyra w

    > Skoro nie wiedzą to: "Co najwyżej wszyscy się zatrzymają ustąpić, ale
    > tragedii nie ma."

    Teoretycznie tak, ale często kierowca będzie jechał będąc pewnym że
    dojeżdża do skrzyżowania równorzędnego.

    Może być też jeszcze trudniej - jedziesz prosto przez skrzyżowanie, a gość
    z przeciwka skręca w lewo.
    Dzwon, policja, gość dostaje mandat.

    Zgłaszasz się do ubezpieczyciela po odszkodowanie, a tam się okazuje że
    odszkodowania nie będzie, bo wyjeżdżałeś z drogi wewnętrznej, a to nie było
    skrzyżowanie tylko zakręt.

    Raj dla cwaniaczków którzy żyją z odszkodowań.