  • Data: 2015-10-13 22:55:19
    Temat: Re: kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
    Od: <2...@5...225519.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra w
    <news:nrk96ayqjo4w$.19fmqy72el0r1.dlg@40tude.net>:

    > Miejscowi również nie wiedzą.

    Skoro nie wiedzą to: "Co najwyżej wszyscy się zatrzymają ustąpić, ale
    tragedii nie ma."

    > Na blokowiskach bywają takie sytuacje że nie ma żadnych szans.

    Nie ma szans na zatrzymanie? Nie baw sie w ogrodnika i nie przesadzaj ;P

    > Szerokie przeloty przez dzielnicę okazują się drogami wewnętrznymi, a
    > jakieś odnogi gdzie między płotami ledwo mieści się jeden samochód okazują
    > się drogami publicznymi.

    Oj, do niektórych nie dociera, że "hopka" była w celu zwolnienia, i, że tuz
    za nią jest skrzyżowanie równorzędne -- po prostu po przejechaniu "chopki"
    but i za sekundę zdziwienie, ze z prawej samochód wyjeżdża...

    > Jak zwykle nasi (p)osłowie stanęli na wysokości zadania, po kiedyś sądy po
    > prostu interpretowały że droga publiczna to taka która jest publicznie
    > dostępna, a teraz już nie ma takiej możliwości interpretacji bo
    > "uściślili".

    I dobrze, ze nie ma możliwości interpretacji przez "niezawisłych od rozumu",
    znaczy jest, tylko nie mają przypadków do rozpatrywania, skoro na
    wcześniejszym etapie da się ustalić.

    --
    'Tom N'