  • 11. Data: 2009-04-17 12:40:19
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie pierdolcie Panie Marcinie:-) To z jaką prędkością jeździsz tak
    > wogóle? 50km/h?

    A tak z 70 - 100 w zabudowanym, ze 120 - 140 w niezabudowanym, a na
    autostradzie nie byłem jeszcze tym motorem, pewnie ze 150 pojadę :)

    > Ciekawe, czy ktokolwiek z Was zaczął wolniej jeździć po
    > otrzymaniu mandatu?

    Ja zacząłem jeździć wolniej po powrocie z Białorusi, gdzie, wyobraź
    sobie, WSZYSCY jechali maks. +20. Po mandacie jeżdżę wolniej do końca
    dnia otrzymania mandatu, rankiem z reguły zapominam przez wyparcie.
    Acha, największe spowolnienie przyszło mi jak urodziłem dziecko.

    > Reakcja zawsze jest taka sama. Widzisz wypadek,
    > rozjebany moto, trup, zwalniasz, na chwilę czasem do końca dnia.
    > Ale tylko tyle, dalej zycie idzie swoim rytmem. Dzień jak codzień.
    > Zapierdalacze-idioci, prędzej czy później pójdą na cmentarz. Ich
    > nie przekona żaden plakat. Ale nie piszcie tu wszyscy jak to każdy
    > z Was jeździ powolutku, zgodnie z przepisami, a jak na plakacie
    > zobaczy gwoździa, to wogóle schodzi z maszyny i dalej ją pcha.
    > Śmiać mi się chce. To się nazywa HIPOKRYZJA...

    Ależ śmiej się, niestety z tą hipokryzją się nie zgodzę, napisałem ci
    ile jeżdżę, nie jeżdżę zgodnie z przepisami, a ten plakat z gwoździem
    mi się podoba, zacząłem rozmyślać o swoich niebezpiecznych sytuacjach,
    które ja spowodowalem, zresztą "zakopany" też jest dobry.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 12. Data: 2009-04-17 12:41:13
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    gildor wrote:
    > Ty nie możesz jechać jeszcze wolniej, bo będziesz stał

    ROTFL, poprawiłem kurdelebele 'wolniej' na 'ostrożniej', tak?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 13. Data: 2009-04-17 12:41:22
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):

    > Mozna im oczywiscie wszystkim robic laske za spokojna jazde, ale Amil
    > chyba nie ma az tyle wolnego czasu.

    Wszystko kwestia kasy. No i lubie stolyce i jej klimaty. Ja sprzedajna
    dziwka jestem.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 14. Data: 2009-04-17 12:42:13
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin Gardeła"
    >Acha, największe spowolnienie przyszło mi jak urodziłem dziecko.

    Fiu. To musiał być wyczyn.

    --
    [------------------------] I SAW NOTHING UNUSUAL IN THE TEACHER'S
    [ K...@e...eu.org ] LOUNGE(Bart Simpson on chalkboard in episode

  • 15. Data: 2009-04-17 12:43:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości
    > wolnej nie. ale jak młody dostał wczoraj mandat za niemanie pasow, to
    > dzisiaj cały dzien zapinam
    > a wolneij zaczełam jezdzic po wypadku. przynajmniej słuzbowymi autami.

    Czasem zostaje na dłuzej:-) Kwestia najważniejsza, to nie ostrzeżenia,
    plakaty, technika jazdy, tylko myslenie. Był sobie taki Janusz Kulik. Mistrz
    kierownicy, technicznie - perfekcjonista. Zabrakło mu myslenia na chwilę, na
    sekundę. Pociąg i dupa. Szkoda chłopaka. Ale to pokazuje, że zawsze,
    wszędzie trzeba myśleć. Czuwać. A takie akcje? Dla mnie to wygląda tak, że
    ktoś po prostu natym zarabia. I tylko tyle. Chodzi tylko o kasę. Reszta to
    złuda...

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2009-04-17 12:46:45
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin Gardeła"
    > Fiu. To musiał być wyczyn.

    No daj spokój, ledwo przeżyłem.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 17. Data: 2009-04-17 12:48:43
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Grzybol pisze:

    > W chwili oglądania, przez kilka
    > sekund może i tak. Ale za chwilę ogień i jazda taka jak zawsze.

    Jak obejrzysz ten plakat po raz 50ty to w ktoryms momencie on tam
    zacznie swoje w glowie robic.

    Ale zeby tak na stale zwolnic i odpuszczac niektore sytuacje to trzeba
    sie po prostu zestarzec ;-)
    Tylko najpierw do tej starosci trzeba dozyc.

    KJ

  • 18. Data: 2009-04-17 12:49:10
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak, że ktoś po prostu natym zarabia. I tylko tyle. Chodzi tylko o kasę.

    niby tak...
    ale jesli taka akcja powoduje ze ilestam osob zwalnia choc na chwile, to
    chyba warto.

    oczywiscie jesli oczekujemy spektakularnych efektów pt zmniejszenie ilosci
    wypadków o 80% to nie warto.. ale wszystkie kampanie ( i reklamowe tez a
    moze przede wszsytkim) maja na celu dotarcie do jak najwiekszej grupy. ale
    nikt nie gwarantuje ich skutecznosci.
    sam fakt ze dyskutujemy o tym swiadczy ze dotarło... czy przyniesie efekt?
    nie wiadomo, wszak w rachube wchodzi tu tez podswiadomosc... ale zapewne na
    grupie sa spece i wytłumacza dokładnie mechanizm ;)

  • 19. Data: 2009-04-17 12:50:23
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > po prostu zestarzec ;-)
    > Tylko najpierw do tej starosci trzeba dozyc.

    No niby racyja. Ja tam piszę tak troche z własnego doświadczenia. 27 lat na
    motórach juz się kulam:-)

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2009-04-17 12:54:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > najwiekszej grupy. ale nikt nie gwarantuje ich skutecznosci.
    > sam fakt ze dyskutujemy o tym swiadczy ze dotarło... czy przyniesie

    Nie wiem, jakoś tak patrzę na wszystkie działania kolejnych ekip rządzących
    i mam nieodparte wrażenie, że w tym kraju WSZYSTKO to tylko kasa, dla kasy,
    itd. Dzisiaj se obejrzałem TV, a tu mówią o szpitalu w Łodzi: wydzierżawili
    od spółki jakiś aparat i zapłacili za 3 lata za dzierżawę o 80 tysięcy
    więcej niż by go kupili:-)

    --
    Grzybol