  • 41. Data: 2009-04-20 12:27:16
    Temat: Re: kurwa ja pierdole czemu nie myślicie
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):

    > Ho ho ho, mamy tu eksperta. Ekspertkę znaczy. Dawaj argumenty. Nie muszę
    > wspominać że miło by było, jakby miały odniesienie do faktów z naszej
    > czasoprzestrzeni?

    Ty, proste pytanie dostales. Wezz odpowiedz to se bede mogl dopisac na
    czym sie jeszcze znasz tak autorytatywnie. I czekam kiedy co o seksie
    bedzie. Ciagle jestem Twoim fanem.
    Apropos to udalo Ci sie tymi hiper narzedziami ze srednij polki zrobic
    ten gwint? Cale precle czekaja na zakonczenie histori. Wezze no, nie
    bonc swinia i samolob.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 42. Data: 2009-04-20 13:16:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-20 14:27:16 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > Ty, proste pytanie dostales. Wezz odpowiedz to se bede mogl dopisac na
    > czym sie jeszcze znasz tak autorytatywnie.

    No więc zupełnym przypadkiem pracuję w tej branży. Z 10 lat będzie
    (brzmi jak wyrok). I zupełnym przypadkiem parę kampanii społecznych
    oraz dla instytucji państwowych przygotowałem własnemi ręcami (nie to
    że zupełnie sam, ale dość mocno w nich macałem palce). Chętnie teraz
    dowiem się czegoś ciekawego o doświadczeniu Ani w tym temacie no i może
    doczekam się wreszcie jakichś merytorycznych argumentów, na których
    oparła swoje śmiałe "wygląda że nie" - może jakieś własne doświadczenia
    czy coś...

    > I czekam kiedy co o seksie bedzie.

    Zbok!

    > Ciagle jestem Twoim fanem.

    I vice-versacze.

    > Apropos to udalo Ci sie tymi hiper narzedziami ze srednij polki zrobic
    > ten gwint?

    Wpadnij, to Ci pokażę. Mam już nawet dla Ciebie przygotowany dywanik,
    bo podłoga brudna.

    > Cale precle czekaja na zakonczenie histori. Wezze no, nie bonc swinia i
    > samolob.

    Wszystko jest na moim blogu.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 43. Data: 2009-04-20 13:22:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
    > No więc zupełnym przypadkiem pracuję w tej branży. Z 10 lat będzie
    > (brzmi jak wyrok).

    Miales 8 lat jak zaczales pracowac???? To nielegalne!

    > I zupełnym przypadkiem parę kampanii społecznych oraz
    > dla instytucji państwowych przygotowałem własnemi ręcami (nie to że
    > zupełnie sam, ale dość mocno w nich macałem palce).

    A to przepraszam, nic o tym nie bylo na preclach.

    > Zbok!

    Cześ, a ja Amil, milo mi.

    > Wpadnij, to Ci pokażę. Mam już nawet dla Ciebie przygotowany dywanik, bo
    > podłoga brudna.

    zaden ikarus tak daleko nie jezdzi

    > Wszystko jest na moim blogu.

    a to przepraszam znowu

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 44. Data: 2009-04-20 16:45:14
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "de Fresz"

> [...]
    > instytucji państwowych przygotowałem własnemi ręcami (nie to że zupełnie
    > sam, ale dość mocno w nich macałem palce). Chętnie teraz

    no to co ja sie bede wypowiadac, jak ty "maczasz palce" i jestes znawca...
    od maczania i to 10 lat, to chyba ci skora od kosci odchodzi nie?
    ja sie nie znam i sie juz wiecej nie odzywam - zadowolony? uspokojona
    meskosc? lepiej zeby tak, bo inaczej to poziom agresji rosnie

    --
    ania

  • 45. Data: 2009-04-20 18:37:33
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-20 15:22:58 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > Miales 8 lat jak zaczales pracowac???? To nielegalne!

    Jak to w agencji...

    > A to przepraszam, nic o tym nie bylo na preclach.

    Wszystko już było, poszukaj w góglu.

    > Cześ, a ja Amil, milo mi.

    A ja jeszcze nie wiem.

    > zaden ikarus tak daleko nie jezdzi

    Łamiesz mi serce.

    > a to przepraszam znowu

    Niezamaco. A jak tam Sósuki, co to go nie ogarniasz? Jeszcze nie
    sprzedałeś padliny, bo widzę że się pęta po sigu? Tysz z
    niecierpliwości zagryzam paznokcie czekając na relacje z objeżdżania
    gieesapińcet.

  • 46. Data: 2009-04-20 18:41:27
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-20 18:45:14 +0200, "ania" <a...@t...kropka.pl> said:

    > no to co ja sie bede wypowiadac, jak ty "maczasz palce" i jestes znawca...

    Jako ten, co to "wygląda że nie pracuje w branży" chętnie poznam Twoje
    doświadczenia w tym temacie.

    > od maczania i to 10 lat, to chyba ci skora od kosci odchodzi nie?

    Aaaa, że to niby zabawne miało być? To może dla odmiany coś na temat?

    > ja sie nie znam i sie juz wiecej nie odzywam - zadowolony? uspokojona
    > meskosc? lepiej zeby tak, bo inaczej to poziom agresji rosnie

    Powiedziałaś A, to powiedz i B. Chętnie poczytam. Byle na temat.