  • 1. Data: 2023-10-15 09:39:00
    Temat: laptop strzela
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    laptop dell 7280 strzela głośnikami kiedy np załaduje stronę www
    chyba nie znajduje dźwięku do odtworzenia???

    jakieś pomysły?

    zły sterownik audio?

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2023-10-15 09:48:22
    Temat: Re: laptop strzela
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB09E622AB2D90PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > laptop dell 7280 strzela głośnikami kiedy np załaduje stronę www
    > chyba nie znajduje dźwięku do odtworzenia???
    >
    > jakieś pomysły?
    >
    > zły sterownik audio?

    Boziu driver gigant 584MB

    https://ibb.co/tP61YYK

  • 3. Data: 2023-10-15 10:37:19
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 15 Oct 2023 09:48:22 +0200, użytkownik PiteR napisał:

    > Boziu driver gigant 584MB

    To są skutki używania windowsa :)

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-10-15 14:00:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ugg8bv$dili$1@dont-email.me>
    user Jacek pisze tak:

    > To są skutki używania windowsa :)

    a w Linuksie trzeba się nauczyć tych zaklęć :)

  • 5. Data: 2023-10-15 15:53:32
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 15 Oct 2023 14:00:50 +0200, użytkownik PiteR napisał:

    > in <news:ugg8bv$dili$1@dont-email.me>

    > a w Linuksie trzeba się nauczyć tych zaklęć :)

    Żarty na bok. To opinia sprzed tysiącleci, kiedy to linuks jeszcze nie
    miał interfejsu graficznego a winda już tak. Obecnie oba systemy mają i
    interfejs graficzny i wiersz poleceń. Tyle że winda bardzo ubogi w
    możliwości a linuks bardzo bogaty. I wcale nie trzeba się tych zaklęć
    uczyć. Kilkoro z moich znajomych zasuwa na Mincie którego im
    poinstalowałem będąc zupełnymi głąbami w te klocki, a część z nich nawet
    sobie nie zdaje sprawy z tego że pracuje na linuksie. Mówią "mam takiego
    windowsa co się nazywa linuks" :)
    A wracając do zaklęć, choć nie trzeba ich znać to jednak parę warto bo
    wtedy jest lepsza zabawa.

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2023-10-15 21:28:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek napisał(a) :

> [...]
    > interfejs graficzny i wiersz poleceń. Tyle że winda bardzo ubogi w
    > możliwości a linuks bardzo bogaty. I wcale nie trzeba się tych zaklęć

    Trzeba.

> [...]
    > windowsa co się nazywa linuks" :)
    > A wracając do zaklęć, choć nie trzeba ich znać to jednak parę warto bo

    Jestem leniwy. Nauczyłem się, że klikam lub naciskam Enter i coś
    zmieniam.
    Próbowałem kilka dystrybucji linuxa i w żadnej nie było możliwości
    ustawienia dużej prędkości kursora myszy. W systemie Małomiękkiego
    nawet nie ustawiam maksymalnej bo nawet dla mnie jest za duża.
    Ludzie polecają mi różne hokus-pokus, które mam wpisać w jakimś
    oknie terminala i *może* uda się tę prędkość zwiększyć w Mincie.
    I głupia mysz sprawiła, że nie mam cierpliwości do pracy na nim.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2023-10-15 21:42:16
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 15 Oct 2023 21:28:04 +0200, użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

> [...]
    > terminala i *może* uda się tę prędkość zwiększyć w Mincie.
    > I głupia mysz sprawiła, że nie mam cierpliwości do pracy na nim.

    Nooooo, jeśli niemożność ustawienia pożądanej prędkości myszy
    dyskwalifikuje ci system operacyjny, to chyba dyskwalifikuje cię jako
    czynnik opiniotwórczy :)

    --
    Jacek

  • 8. Data: 2023-10-15 21:56:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek napisał(a) :

    > Nooooo, jeśli niemożność ustawienia pożądanej prędkości myszy
    > dyskwalifikuje ci system operacyjny, to chyba dyskwalifikuje cię jako
    > czynnik opiniotwórczy :)

    No jeżeli uważasz przesunięcie myszy na odległość 2cm by przesunąć
    kursor przez cały skos ekranu za coś dziwnego, to tak -
    dyskwalifikuje cię to jako kogoś z opiniami którego można się liczyć :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 9. Data: 2023-10-15 22:34:48
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 15.10.2023 o 21:56, Zbynek Ltd. pisze:

    > No jeżeli uważasz przesunięcie myszy na odległość 2cm by przesunąć
    > kursor przez cały skos ekranu za coś dziwnego, to tak - dyskwalifikuje
    > cię to jako kogoś z opiniami którego można się liczyć :-P

    Niedługo skończy się W10 i przejdziesz na W11, w którym nie można nawet
    wyłączyć grupowania programów na pasku zadań. Ale przecież
    najważniejsze, że driver do myszki jednego producenta jest tam inny.
    A jak wstążki w office przyspieszają pracę, a już w office365 to
    wszystko sobie można nie poustawiać wg potrzeb.
    --
    Olek

  • 10. Data: 2023-10-16 19:41:16
    Od: Michał Łukasik <michu_l@tlen_cut.pl>

    On 10/15/23 20:28, Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > terminala i *może* uda się tę prędkość zwiększyć w Mincie.
    > I głupia mysz sprawiła, że nie mam cierpliwości do pracy na nim.

    To wcale nie zależy od dystrybucji a jedynie od 'środowiska graficznego'
    jakie używasz i w każdym da się to ustawić - wyklikać.
    Przykłady jak to zrobić
    XFCE - https://docs.xfce.org/xfce/xfce4-settings/mouse
    KDE - https://www.simplified.guide/kde/mouse-speed-change
    GNOME - https://help.gnome.org/users/gnome-help/stable/mouse