  • 21. Data: 2015-04-03 21:19:51
    Temat: Re: letnie opony
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 3 Apr 2015 19:04:47 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > marketing. Mówi to panu coś?

    Serio opony letnie/zimowe to nasz lokalny wynalazek?
    Zawsze sure zastanawiałi to straszenie przed jazdą przez cały rok
    zimówkami, to takie faktycznie niebezpieczne jest? Czy to zwykle
    naciąganie...

    --
    Marek

  • 22. Data: 2015-04-03 21:27:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

> [...]
    > Zawsze sure zastanawiałi to straszenie przed jazdą przez cały rok
    > zimówkami, to takie faktycznie niebezpieczne jest? Czy to zwykle

    zimówka latem bardziej hałasuje i szybciej się zużywa. i tyle

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2015-04-03 21:35:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-03 21:27, masti wrote:

    > zimówka latem bardziej hałasuje i szybciej się zużywa. i tyle

    I zdaje się w deszczu się słabiej trzyma.

    Shrek,

  • 24. Data: 2015-04-03 21:52:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

> [...]
    > Zawsze sure zastanawiałi to straszenie przed jazdą przez cały rok
    > zimówkami, to takie faktycznie niebezpieczne jest? Czy to zwykle

    Do jazdy cały rok są całoroczne.
    A nie letnie, albo zimowe.

  • 25. Data: 2015-04-03 21:53:59
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Czy moze mi ktos naukowo objasnic po ch... w Polse/Europie uzywa sie
    > innych opon na lato a innych na zime? Pytam, bo w Ameryce nikt o takim
    > wynalazku nie slyszal, poza tymi kroryz mieszkaja w dzikicj zakatkach
    > stanu Coloradu czy Utah. Uzywa sie opon wielosezonowych
    A potem widzimy obrazkiw TV jak spadnie trochę śniegu i wszyscy się
    ślizgają, szkoły,
    urzędy, lotniska itd zamykają. A jak spadnie więcej niż 20cm to klęska i
    stan wyjątkowy
    ogłaszają.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 26. Data: 2015-04-03 22:13:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 03 Apr 2015 21:35:49 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > I zdaje się w deszczu się słabiej trzyma.

    Ja czytałem jakieś strachy o dłuższej drodze hamowania bo zimowa guma
    w lecie się klei i ślizga...

    --
    Marek

  • 27. Data: 2015-04-03 22:22:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Ja czytałem jakieś strachy o dłuższej drodze hamowania bo zimowa guma
    > w lecie się klei i ślizga...

    albo klei albo ślizga

  • 28. Data: 2015-04-03 23:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

> [...]
    > Zawsze sure zastanawiałi to straszenie przed jazdą przez cały rok
    > zimówkami, to takie faktycznie niebezpieczne jest? Czy to zwykle

    Na zimówkach mozna jezdzic cały rok - po prostu latem beda sie troche
    szybciej zuzywały bo sa z duzo bardziej miekkiej gumy.

  • 29. Data: 2015-04-03 23:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    php?pkamnum=217
    php?pkamnum=1686

> [...]
    > wynalazku nie slyszal, poza tymi kroryz mieszkaja w dzikicj zakatkach
    > stanu Coloradu czy Utah. Uzywa sie opon wielosezonowych

    Niewatpliwie najlepsze filimiki po pierwszych opadach sniegu sa własnie ze
    stanów :)

    A tak powaznie - kazdemu według potrzeb :)

  • 30. Data: 2015-04-03 23:50:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 03 Apr 2015 21:53:59 +0200, janusz_k <J...@o...pl> wrote:

> [...]
    >ślizgają, szkoły,
    >urzędy, lotniska itd zamykają. A jak spadnie więcej niż 20cm to klęska i

    W jakim stanie mieszkasz (w Ameryce, znaczy)?

    A.L.