  • 1. Data: 2024-01-06 22:32:32
    Temat: ma dowalić mróz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    podobno -17'C pod rusko granicą
    z niedzieli na poniedziałek.

    mam tymbarki 2L w samochodzie, zapomniałem zabrać
    będzie zapach mięta japko ;)

    tejk ker gajs

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2024-01-07 23:41:27
    Temat: Re: ma dowalić mróz
    Od: scobowski <s...@g...com>

    > tejk ker gajs

    Moja daily-suka mi napisała po wyłączeniu zapłonu (jeździłem z 5 minut
    wieczorem) "Battery low charge. Will be charged while driving".
    Liczę, że rano zapali i dowiezie do kołhozu ;-)

  • 3. Data: 2024-01-08 00:17:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.01.2024 o 22:32, PiteR pisze:
    > podobno -17'C pod rusko granicą
    > z niedzieli na poniedziałek.
    >
    > mam tymbarki 2L w samochodzie, zapomniałem zabrać
    > będzie zapach mięta japko ;)
    >
    > tejk ker gajs

    Już wczoraj mieliście -15 a dzisiaj to pewnie podchodzi pod -20.

    A na Południu piękny śnieg na drogach. Alem się poślizgał :-)

    PO. Ja wożę ze sobą izotonika owocowego :-)

  • 4. Data: 2024-01-08 00:18:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:unf9ao$p70$1@mercurialis.man.poznan.pl>
    user scobowski pisze tak:

    > Moja daily-suka mi napisała po wyłączeniu zapłonu (jeździłem z 5
    > minut wieczorem) "Battery low charge. Will be charged while
    > driving". Liczę, że rano zapali i dowiezie do kołhozu ;-)

    W moim pastuchu B5 jak już przemówi do mnie battery low to nie zapali
    pomimo, że szybko kręci. Stary na gaźniku zapalał po 2 sek do -20'C

    Dzień przed odlotem podpierałem się już noskiem ze zmęczenia
    ale zmusiłem się zabrać akumulator do mieszkania.

    dobrze zrobiłem

    Poprzedni rok temu chyba zamarzł???
    300zł w plecy.

  • 5. Data: 2024-01-08 09:01:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Jan 2024 21:32:32 GMT, PiteR wrote:
    > podobno -17'C pod rusko granicą
    > z niedzieli na poniedziałek.
    >
    > mam tymbarki 2L w samochodzie, zapomniałem zabrać
    > będzie zapach mięta japko ;)

    W kartonach? Moze nie pekna.

    > tejk ker gajs

    Pekła mi kiedys puszka coca-coli od mrozu.

    W sumie to w tych napojach mieszanka składników, nie powinny pekac, bo
    zamarzanie bedzie partiami i w "kaszę".

    J.

  • 6. Data: 2024-01-08 09:50:12
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 08.01.2024 09:01, J.F wrote:
    > Pekła mi kiedys puszka coca-coli od mrozu.
    >
    > W sumie to w tych napojach mieszanka składników, nie powinny pekac, bo
    > zamarzanie bedzie partiami i w "kaszę".

    Mnie w weekend w toyocie zamarzł zbiorniczek od spryskiwaczy - pomyliłem
    płyny i nalałem do pustego letni (na wodzie) pod korek :-D

    Zamarzło aż pokrywka się otworzyła, pompka oczywiście ani drgnęła.
    Wstawiłem do garażu na całą niedzielę, odessałem, nalałem zimowy
    i...działa! Zbiorniczek w kilku miejscach dostał takich białych
    przebarwień (jak to z plastikiem który się wygnie), ale nic nie cieknie,
    pompka psika tak samo jak wcześniej.

    Napiszę szczerze że nie spodziewałem się. Myślałem że będzie na 100%
    pompka i zbiornik pewnie też do wymiany.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2024-01-08 11:26:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Jan 2024 09:50:12 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

> [...]
    > pompka psika tak samo jak wcześniej.
    >
    > Napiszę szczerze że nie spodziewałem się. Myślałem że będzie na 100%
    > pompka i zbiornik pewnie też do wymiany.

    Plastik tak łatwo nie pęka :-)

    Ale bardzo istotne, żeby dolewać choc troche płynu zimowego, jak mrozy
    grożą - zupelnie inaczej wtedy zamarza, potrafi sie zrobic taka
    "kasza", a ona nie rozsadza.

    J.

  • 8. Data: 2024-01-08 17:26:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:8pz2cgphxmw9.trqzmhcg9s9i.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > W kartonach? Moze nie pekna.

    2 litrowe mega butla

  • 9. Data: 2024-01-08 17:43:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 08 Jan 2024 17:26:55 +0100, PiteR wrote:

    > in <news:8pz2cgphxmw9.trqzmhcg9s9i.dlg@40tude.net>

    > 2 litrowe mega butla

    Plastikowe? To raczej nie pękną.
    W dodatku sok/napój, a nie woda.

    J.

  • 10. Data: 2024-01-08 17:51:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 08 Jan 2024 17:26:55 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:8pz2cgphxmw9.trqzmhcg9s9i.dlg@40tude.net>

    > 2 litrowe mega butla

    P.S.
    https://radioszczecin.pl/1,107750,sprawdzilismy-dlac