  • Data: 2022-10-26 12:46:51
    Temat: Re: mój obfuskator - problem projektowy
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam jeszcze jedno pytanie: mój program wywołuje w czasie działania
    skrypty napisane w PHP8 (bo dopiero w ósemce tokenizacja jest
    wystarczająco dobrze zrobiona) - czy to nie będzie kłopotliwe, że
    użytkownik (będący w 85% programistą PHP) mojego programu będzie musiał
    mieć zainstalowane PHP ver.8? (oczywiście może mieć na komputerze też
    inne wersje PHP, bo PHP pozwala na współużytkowanie wielu swoich
    wersji). Mój program działa pod Linuxem i pod Windows (.exe).

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe AVG.