    Subject: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <60c0102a$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <s9rdqo$oth$1@gioia.aioe.org>
    <60c14450$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c1fea1$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c2700e$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <s9ttd6$680$1@dont-email.me>
    <60c32e04$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <s9vdc2$aov$1@dont-email.me>
    <60c35c9e$0$510$65785112@news.neostrada.pl> <s9vn02$kcg$2@dont-email.me>
    <60c361ec$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <s9vo6e$enu$1@dont-email.me>
    <60c36b36$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <s9vqb2$jkr$1@dont-email.me>
    <60c3cfd5$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <sa0ks0$gdb$1@dont-email.me>
    <60c45f92$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c4f50d$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c5c4d6$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c5df47$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c5ee9e$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c6105a$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c615ee$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Sun, 13 Jun 2021 21:23:02 +0200

    ?

    > Podaj statystyki najlepiej na przestrzeni lat (podałem model który nie
    > laguje a kosztuje marne 200 zł.)

    Marne pieniądze to myszka z marketu za pięć z groszami
    a nie dwieście złotych.

    > Już napisałem że jestem SKNERĄ i nie kupuję emeizingów tylko to co jest
    > dobre dla mojego zdrowia i kieszeni.

    Chyba tylko tak się przedstawiasz dla udowodnienia swojej racji.

    > Nakiś nawiedzony jesteś? Napisałem dokładnie z jakimi nie mam problemów
    > od 10 lat.

    Ale inni mają. I nawet to opisali.
    Znowu chcesz udawać że masz rację bo tobie pasuje i uważasz
    że dobrze działa?

    > Dobra. Idź się kłócić z kimś innym. Z betonem się nie da dyskutować.
    > Beton kiedyś używał hujowej myszki. Zniechęcił się i już tak mu zostało
    > Są tacy ludzie. Szanujemy ich. Czasem chcemy pomóc. Nie zawsze się udaje
    > ;-)

    Ale ty nie dyskutujesz, twój główny argument brzmi że tobie
    taka myszka odpowiada więc innym tez powinna.

    pozdrawiam