  • Data: 2009-03-17 10:25:09
    Temat: Re: nawet nie wiem jak by go nazwać:]
    Od: gregorius <gruza@spamerom_nie.priv4.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Przez FTP to raczej nie.

    > A lokalnie działa? Bo o tę linijkę właśnie chodziło. Może użytkownik nie
    > ma prawa do zmiany hasła? To uprawnienie ustawia się we właściwościach
    > danego konta.

    Sprawdziłem: użytkownik ma prawo do zmiany hasła, a lokalnie też nie
    działa (ten sam błąd). Czyli to nie jest kwestia telneta, a możliwości
    użycia "net user" do zmiany hasła przez użytkownika nie będącego adminem.

    Czy masz jeszcze jakieś sugestie?

    Grzegorz Gruza
    Odpowiadając usuń "spamerom_nie." z adresu!!!