  • Data: 2009-05-04 08:53:52
    Temat: Re: [news] oszukali (?) operatora sieci komórkowej
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 May 2009 09:25:07 +0200, Marx napisał(a):

    > Problemem jest chyba to, ze dzialalnosc FCT to dzialalnosc
    > telekomunikacyjna, ktora naklada sporo obowiazkow na operatora (m.inn.
    > skladowanie logow i dostep do nich). I za to, a nie za rzekome straty,
    > mozna beknac.

    To jest rzecz całkowicie komputerowa - logi to absolutnie żaden problem.
    Tym bardziej, że terminowanie FCT jest sprzedawane na wolnym rynku na
    minuty i trzeba do dokładnie rozliczać - kto, co i za ile.

    Cały problem w tym, że operatorzy chcą kasować tanio swoich klientów (bo
    muszą jakoś konkurować z innymi zgrywusami) i dużo od innych, zwłaszcza za
    połączenia międzynarodowe, bo to miło trzepać dużą kasę.
    Przypomnę jeszcze jak likwidowano monopol TPSA na międzynarodowe, to Era
    była pierwsza, wręcz przez kilka miesięcy łamiąc prawo bo kierowała do
    własnego międzynarodowego VOIPa normalny ruch komutowany który jeszcze
    przez jakiś czas musiał iść przez TPSA. Ale jak ktoś inny tak robi - to
    jest terrorystą i należy na niego nasłać brygadę w kominiarkach.

    Zresztą - to jest złoty interes. Jak policja zrobi efceciarzom kipisz,
    rozpieprzy całą firmę i zabierze komputery jako dowody, to będzie czysty
    zysk dla zgrywusów. Jak później pozwany wygra w sądzie i zażąda milionowych
    odszkodowań za zniszczenie firmy i utracone dochody to przecież nie
    operator zapłaci to odszkodowanie, tylko państwo, czyli ja zapłacę, ty
    zapłacisz, wszyscy zapłacimy. Czyli wszyscy zapłacimy za wyższe dochody
    Plusa, Ery, Orange... I to w majestacie prawa.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.