  • 1. Data: 2023-07-04 20:39:51
    Temat: nie mogę skopiowac plików url na karte sd w telefonie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Nie mogę skopiowac plików .url z peceta w10x64 na kartę sd w telefonie.
    Przeciągam onet.url i nie dzieje się nic.

    Też tak macie? Tak ma być? Tak chce Google?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-07-05 00:20:49
    Temat: Re: nie mogę skopiowac plików url na karte sd w teleSRAJu
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    PiteR wrote:
    > Nie mogę skopiowac plików .url z peceta na kartę sd w {teleSRAJu}

    ooo> filedrop <ooo

    https://tinyurl.com/filedrop-airdrop

    {
    https://www-netzwelt-de.translate.goog/anleitung/177
    158-windows-10-airdrop-windows-android-nutzenso-geht
    s.html?_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=de&_x_tr_pto
    =wapp
    }

    --
    hordilodoir

    https://seymourhersh.substack.com/p/prigozhins-folly

    .

  • 3. Data: 2023-07-05 11:16:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 04 Jul 2023 20:39:51 +0200, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Nie mogę skopiowac plików .url z peceta w10x64 na kartę sd w telefonie.
    > Przeciągam onet.url i nie dzieje się nic.
    >
    > Też tak macie? Tak ma być? Tak chce Google?

    Prawy przycisk Kopiuj, potem prawy przycisk Wklej też nie działa?

  • 4. Data: 2023-07-05 11:30:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jul 2023 20:39:51 +0200, PiteR wrote:
    > Nie mogę skopiowac plików .url z peceta w10x64 na kartę sd w telefonie.
    > Przeciągam onet.url i nie dzieje się nic.
    >
    > Też tak macie? Tak ma być? Tak chce Google?

    A inne pliki?
    Bo jesli tylko .url ... to moze Google tak chce.

    J.

  • 5. Data: 2023-07-05 11:39:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.07.2023 o 20:39, PiteR pisze:
    > Nie mogę skopiowac plików .url z peceta w10x64 na kartę sd w telefonie.
    > Przeciągam onet.url i nie dzieje się nic.
    >
    > Też tak macie? Tak ma być? Tak chce Google?

    SOA#1 :)

    Tyle, że ja używam MyPhoneexplorera :]
    https://www.fjsoft.at/en/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-07-05 12:06:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > SOA#1 :)
    >
    > Tyle, że ja używam MyPhoneexplorera :]
    > https://www.fjsoft.at/en/

    Mogę jedynie dodać, że w Chrome mam utworzony folder na takie zabiegi i
    włączoną synchronizację. Generalnie NIC nie muszę wtedy robić, żeby z PC
    pojawiło mi się w telefonie i na dodatek kompatydebilnie :]

    ...noale jak widać, zdarzają się tacy, co sobie robią pod górkę :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-07-05 13:10:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.07.2023 o 13:11, PiteR pisze:
    > - przepraszam która godzina?
    > - wtorek

    Am, pm?

    Robert

  • 8. Data: 2023-07-05 13:11:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u83fca$1k8d1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > noale jak widać, zdarzają się tacy, co sobie robią pod górkę :)

    - przepraszam która godzina?
    - wtorek

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 9. Data: 2023-07-05 13:14:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:76daaihb6fjjm563et3j6e4m0t18upo8ht@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Prawy przycisk Kopiuj, potem prawy przycisk Wklej też nie działa?

    nie działa

    a Tobie działa?

    --
    Piter

  • 10. Data: 2023-07-05 13:14:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-07-2023 o 13:14, PiteR pisze:
    > in <news:76daaihb6fjjm563et3j6e4m0t18upo8ht@4ax.com>

    > nie działa

    A do jakiego katalogu kopiujesz i jak do tego telefonu wlazłeś z kompa?
    Jako pamięć masową?
    Wtedy musi działać.
    Włączyłeś w phonie tryb udostępniania plików przez usb?